friday night<3

it's friday night
I barely made it through this week

världens jobbigaste vecka typ :(  förutom måndag. hatar och vara sjuk :( ha feber och känna att man inte orkar någonting... idag har jag packat och fixat suttit i en bil ner till mamma.  ikväll har vi sett på Let's dance tror jag? men ingen bra är kvar... imorn tror jag vi kollar på körslaget. den enda jag vet är Casper Janebrink och typ en från The poodles. ? det blir nog bra. bästa säsongen var ju när segerstedt var med . annars har jag inga planer för helgen, det blir en helg att ta de lungt på & vila. så jag orkar med nästa vecka. har ju planer på helgen där, får se hur de blir <3


lyckad bild på mej och danny i karlskrona, 11 månader sen? what.?
bättre han får ta kort på oss än att jag tar failbilder. hehe.

 

ha en bra helg.
/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0