Endless summer...

Tjaoo, inte haft någon lust att blogga och har inte så mkt att skriva om helelr  lyssnar på låtarna i mobilen istället för datan, hehe. just nu på Darins låt Endless summer.

idag för exakt FYRA år sen så var jag & mamma på darins konsert i Halmstad, på halmstad Teater , minns dagen som den var igår, min kompis fick komma upp på scenen och Darin sjöng till henne, underbart att se henne så lycklig. efteråt "träffade" jag Darin vid bilen, han gick in så snabbt med turnéledaren och vakter typ. men gav han en klubba, hahaha asså japp de var 4 år sen...sen hade vi biljakt efter Darin till hans hotell, sista biten fick inte mamma köra så jag sprang ut. såg han vid hotellet, några fans var inne på hotellet, gick också in efter Darin hade gått in. lyckades få en kram, min första Darin kram minns hur lycklig jag var då! <3

Har några bilder från när jag träffade Darin på hotellet, här är en av dom, men man ser inte mig så mycket bara mitt hår.

<3



Darin & Emilia ! :) kolla även hennes blogg för mer bättre bilder, länk finns i sidan! :)



Jag&Danny 2007, ett halvår senare efter Darins konsert i halmstad.
alltså tre&etthalvt år sen idag. så små!  saknar den dagen & saknar allt.

/ godnatt puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0