Earth hour 26/3.

För ett år  sen stod jag på ett kallt...torg? eller vad ska man kalla det, kungsträdgården, kungsan iaf.
det var earth hour konsert f1 kallt. smart jag var att ha converse också och stod i en snöhög...
lyssnade på bra musik Linda + Velvet , Andreas Johnsson, Brooken door ...f1 mys!  sen efter det så träffade  jag Darin lite snabbt när han va på väg mot bilen, vi kramades :) sen drog jag mot t-banan åkte till Mörby och träffade gärd.

Nu sitter jag här hemma  i mitt rum  med tre tända ljus och lyssnar på burning och dom andra låtarna på rewind skivan. mys <3 . pappa ser på tv, annars är HELA lägenheten släckt...


Earth hour  27 mars 2010.


Bääästa bästa Darin, <3

/ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0