J to the E to the D to the world! ^^



Japp nu har även jag fastnat för Jedward! tog ett tag haha, har en kompis som är galen i dom, asså helt galen.. men på ett bra sätt<3  jag tycker dom är sjukt bra, dom låtarna jag hört, (okej inte alla) :p men dom flesta...
och dom är ju sjukt fina också, haha nej inte därför jag gillar dom om folk tror de :p men ett plus lixoom.

ska skriva om helgen någon dag men inte nu, har massa att ta igen, lovar att bli bättre på att blogga snart :p
min förra blogg va typ bättre, var mycket bättre på att blogga intressant då. haha. nej men lite kanske :p

Soon sooon! gud vad jag längtar, denna sommaren har nyss börjat och den kommer bli sjukt bra , i know that.<3

Ska äta nu och sen försöka somna tidigt idag, får se om jag lyckas, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: linda

Haha ska jag anta att den där kompisen möjligtvis är jag? ;)

2011-06-14 @ 22:58:58
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0