Asssååå OMG!! <3

Asså omg jag måste verkligen blogga nu....

dom är verkligen så bäst!!! :'D
tror inte detta är sant, är rädd jag ska vakna upp och inse att detta är en dröm. men no that is real.
fint att jag blandar engelska med svenska haha . men iallfall igår var sjuuuukt underbart kan inte förklara,först massa mys, prat & bilder , sen lyssna på nya låtar först (a) sen promenad to centralen with the boys , BLEV BJUDEN PÅ GLASS<3 hur snällt är inte det, sen promenad tillbaka. <3 mer talk and eating icecrime... ååh! <3 take me back typ.  more talk and autografer på plancher som dom gav oss! godnattkramar  <3 och sen kastar ut kuddar och en filt till oss hahaha asså jag dör!!!! :O xD så fina är dom..

allt detta , plus mycket mycket mer <3 kan inte skriva allt i detalj nu..
klockan tickar, jag har kollat fb, bdb, twitter som jag skaffade för några dagar sen, 1 follow. STOLT typ eller inte.. men  anyway . whatever .. must go!!! have a nive midsommar. Pusspååå er!!!

bilder and things cooming soon typ, maybe in saturday.. tomorrow.
bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0