Saknaar't <3



Lite mer än en månad sen nu... nu börjar jag faktiskt sakna dom två dagarna SJUKT mycket! :(
och som de känns just nu så den DAGEN dom kommer till sverige så SKA jag se dom där, varesig jag kan eller inte. nej men seriöst jag måste typ.  skulle kunna tänka mig åka till danmark för att se dom. men så är dom inte här på evigheter nu :(
jag tog inte chansen sist, eller jag hade kunnat åkt fast jag inte kunde åka då egentligen, men hade jag bara viljat så hade jag kunnat åkt men nu gjorde man inte det, och de blir inte bätte av att man ångrar sig...Jag är iallafall SJUuUuKT glad över att jag åkte ner till malmö över midsommar!  såå grymt bäst var det! kan inte förklara på något bra sätt så att man förstår om man inte har träffat dom innan men har man det så förstår man hur underbart snälla & omtänksamma dom är och tar sig tid för fansen! fler artister borde vara som dom, eller vad säger ni?  Läs bloggen om malmö 2 inlägg under om ni inte gjort det.  <3

om ni som läser bloggen , kommentera, vad är en blogg utan kommentarer? kom igen ;)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0