Jedward - Malmö <3

seg morgon, men lyckades hinna med bussen till gbg, sov typ hela vägen fasst byte i borås. mötte Felicia och Erica på centralen , fixade biljetter . x2000 in my <3 haha, nej men mycket härligare att åka, någon timme senare vart vi nere på skånes mark. hääärligt att vara tillbaka i vackra malmö, och inte alls fina minnen från när man gick förbi en viss pressbyrå, började regna så vi gick till närmaste hotell, seen satt vi på trappan lite och hade skoj , sen gick Mötte Linda vid triangel och hon fick min väska jättesnällt av dig :D vi åt på burger king på torget, fåglarna var läskiga där... efter en stund så gick vi till hotellet vid stationen.. hah söt personal nu. gick ut och gav felicia vatten "ni ser ut och vara törstiga" haha. xD men sen var han jobbig och inte tyckte vi skulle sitta där så vi bytte sida av vägen och satt i en trappa mittemot hotellet istället. mötte ett fans från tyskland som började prata med oss... klockan tickade på, vi hade läst på twitter att twinsen var påväg, men hade ju ingen aning vilket hotell dom skulle bo på, så bara rullar en bil in framför hotellet , man såg direkt att de var dom på håret. OMG asså den sekunden , trodde jag skulle svimma typ ,nej men åh! bäst ju.. dom gick ut och var såå glada kramades med oss och började prata , fattade typ ingenting av vad dom sa men sååå mysigt!! vi tog lite bilder,dom hade på sig jättesöta nalleskor! felicia fick prova dom :) dom gick in och sa dom är tillbaka om 5 minuter, seriöst jag skakade sååå mycket, :D haha..

                                        
                   
                  
                 
                  

när dom gick in första gången och sa dom skulle komma tillbaka om 5 minuter så kommer dom ut med en dator, spelar upp massa nya låtar för oss som ingen hört innan (a) niice så sjöng dom lite med. :D  John/edward tog min hand under en låt, , haha kul också att han typ tog på mina glasögon och typ tog på min dragkedja till skinjackan .. knaskillar men så mysiga<3  dom skulle gå och shoppa, vi följde med dom  till centralen som låg mittemot hotellet. :D

              
              

väl på Centralen mötte vi Linda och hennes kompis , hade lite ångest för jag inte hade svarat Linda vart vi var men kunde typ inte, ville spara mitt batteri på mobilen för hade inte så mycket just då, iallfall lät dom prata och ta kort lite med killarna sen gick vi in i ett cafée . dom ville vi skulle föklara priser o så för dom, ofta vi vet. hehe. nej men sen gick vi till burger king som låg brevid istället, dom ville bjuda oss på glass , väärsta snällt och gulligt.<3 sen gick vi tillbaka med dom till hotellet, åt glass och hade det mys på trappan. yeah orkar inte skriva allt i detalj, men vi pratade om allt möjligt ..allt från eric saade till att dom älskar sverige!:) och massa massa mer. jag är ju inte så bra på engelska så  missade typ hälfte?! nej men iaf de var mycket jag inte ens förstod. men seriöst dom pratade hela tiden. :))dom drog in efter en stund på hotellet , Linda & hennes kompis gick iväg då :( , så då var det   bara vi 4 igen,  efter en stund så kom jedward ut med plancher från tidningar och sånt, dom ville skriva på dom & ge till oss :) började med erica och felicia. ville vi skulle stava namnen åt dom , lyckat de blev när vi sa bokstäverna på svenska istället för engelska men dom förstod tillslut..sen var de anja och min tur. felicia stavade åt mig eftersom jag inte kan engelska så bra. :) lalala massa prat, har glömt typ allt, men innan dom gick "godnight Felicia,godnight Erica, godnight Anja and godnight marika " flera gånger och kramades och så ville dom typ inte gå ifrån oss. aaaaaaaaw. :) 

                  
                  

dom åkte upp i hissen tillslut sen nån minut senare så öppnar ett fönster och en filt och kuddar kommer flygandes genom fönstret till oss . hahah så snälla och galna:'D haha hotellpersonalen blev f1 arga!! :O "är dom är era?" " vad fick ni dom ifrån? " "de är från  dom där tvillingarna eller hur? " ..vi bad henne inte skälla ut dom, dom ville ju bara skoja med oss. hahah xD så kul och det var ju inte vi som bad dom kasta ut saker utan det var dom som inte ville vi skulle frysa ..aaw hur fina som helst, iallfall  vi gick och satte oss mittemot hotellet istället vid busskuren,. 3 fans kom direkt efter det, så dom missade jedward. synd , nej men det var faktiskt synd om dom. sen kom det en tjej senare som satt med oss en stund. vi drog till anjas hotell sen en stund. skönt att komma in och värma sig lite & ladda mobilen :)) efter en timme drog vi ut igen. mötte fansen som precis träffat jedward. vi missade dom denna gången, men whatever vi var ju med dom 2 timmar innan och skulle träffa dom om några timmar igen (a)  :))

    

Väl framme vid inspelningsplatsen så hade vi skoj på the boat, jag ramlade i en soffa "aaaaaaaaaaaaah " ingen fattar men det var kul xD tiden gick rätt fort och de började komma mera fans, jag tog en promenad in mot centralen igen för att göra en grej sen hittade jag en dator som jag fastnade vi, haha så jag,men iallfall drog tillbaka efter sen stund, då gick Erica & Felicia iväg, jag ville också men skulle ju passa våra platser . As usual. så det var så det fick bli, smsade efter en stund och frågade om dom kunde komma tillbaka snart, men då skrev dom att jag var borta länge och dom hade rätt de var jag också.. efter ett tag kom dom tillbaka och sa dom hade träffat jedward. naaaaaaaaw! ville ju också.  but it would atleast get to the boat soon ;) yes and they came <3 var så söta mot oss och frågade om hotellpersonalen hade blivit arga på oss, sött att dom bryr sig. och edward kollade på mig & log "hello marika" aaw <3 såå fin! dom genrepade lipstick massa gånger.  under hela genrepet var dom så roliga! går inte en sekund utan att dom ska göra nått roligt xD sprang runt och spraya håret, klättrade på båten, retade varann och allt haha! alltså såå kul. john kom fram till oss & frågar om vi vet vart edward är när han hittade honom, gulligt. <3 ahh så härliga. :D sen började programmet så roligt hela tiden, dom är så knasiga och så härliga. så kul när dom skulle dansa runt midsommarstågen och sjunga smågrodorna :') dom sjöng lipstick och på intervjuen så skulle john gå på händer, så kommer edward och förstör genom att putta john så han nästan kommer på oss. snutte<3 jaa allt var så bra & roligt , kan inte ens förklara ni måste typ se programmet den delen dom är med om ni inte redan gjort det? Dom skulle sen ta badtempen . Edward bara flyger i medans john tar de lite försiktigt, man ser typ hur kallt han tycker att de är . :(<3 och när dom hade badat blev dom hur fiiiina som helst !! OMG asså deras hår när de var blött. :'D ME LOVE <3 dom sjöng sen bad bahavior efter dom torkat sig lite. sjuuukt bra! sen blev de kaooz signering ,asså man visste inte vart man skulle va, allt var kaoz !!!  så vi gick till sidan en stund , sen blev de mer organiserad kö, vi ställde oss typ framför om och inte i kön, Jag filmade när Linda prata med killarna  taskig vakt  bakom stolpen som stoppade henne, wtf han låter vissa krama killarna och inte andra...vi ställde oss i "kön" när den nästan var slut. jag var sist men när de var min tur så bara gick jedward :'(  blev lite sur &  ledsen, men aja livet är orättvist ibland! :'( but i will not be sorry, för sen kom john och gav mig en gosig kram, aah han tyckte jag såg trött , "yes i'm tierd". och jag minns inte vad vi sa , var för trött för att ens tänka vid de här tillfället. !!  :s sen kom edward och var söt, "hello marika "  gav mig en mysig kram & sen tog vi också sen bild, lyckades somna där brevid han för han , fast nä blinkade bara. hahaha xD och vi drog sen till svthuset med dom. nån av dom cyklade , minns tyvärr inte vem riktigt... said goodbye to one of the guys. och vi gick till centralen för att vänta på vårat tåg, såg killarna skrivit på twitter att dom var vid hotellet och vi drog dit. var massa fans där. vi höll oss i bakrunden för att låta andra ta bilder och prata med dom osv. vi hade ju redan fått våran dröm natt typ<3 var fotograf åt erica och tog en bild på henne och john iallfall, sen stod vi vid edward och jag bara kände hur trött jag var då, orkade inte mig själv just då, han sa nått. jag bara vände på mig och sen typ började gråta, det  blev för mycket , insåg hur mycket jag skulle sakna allt & att allt snart var över :'( jag sa aldrig hejdå igen till dom. sa ju det borta vid båten och sen till en av dom vid svt. jag hatar säga hejdå och ännu mer farväl..

                              
                  
                  
                   
                  
                  
                   
                  
                       
                  
                   
                  
                  
                   
                   
                  
                   

vi gick till tågstationen lite före 13. automaten krånglade fick panik för det var inte länge kvar innan tåget skulle gå.men sen löste sig allt... så värt att köpa nya biljetter när man hade ett som skulle gå k 17 typ, men vi orkade inte stanna så länge även om killarnas flyg gick vid 15.  väl på tåget så somnade jag ganska snabbt och vaknade upp i laholm typ , sa hejdå till emma i halmstad som satt med oss på tåget, tåget rullade vidare & i falkenberg skulle jag gå av sa hejdå till Erica medans felicia sov som en stock..  i falkenberg så skulle jag köpa bussbiljett till mammas kompis där vi skulle fira midsommar, failade & såg inte att bussen gick från busstationen och inte tågstationen, bra att ha koll. busstationen ligger ju en bit ifrån stationen i falkenberg så gick ju inte att gå dit, fick panik för mamma & jörgen var redan sura för jag hade ändrat tiden skulle ju vart framme vid 19 tiden då skulle dom hämtat mig där som vi bestämt :((  nu var jag ju framme 3h tidigare, men tillslut så gick dom med på att hämta mig i ullared när dom åkte förbi där när vi skulle till mammas kompis. fick vänta typ 45 minuter i fbg (totalt 1,5 h) sen jag kom dit tills bussen till falkenberg kom , väldigt kul , eller inte :((( sen åkte jag med bussen sov lite till, sen fick jag vänta typ 40 minuter i ullared innan mamma & jörgen kom och hämtade mig...seegt men sen blev jag hämtad iaf, och tur är väl de haha. nä men iaf åkte till mammas kompis.

                     
                är så äckligt trött där så jag inte vet vad. men lägger in för john grimes är fin! :)

                     
      oops,somnade visst, fast nä är glad,lycklig & fett trött bara brevid en fin edward Grimes!!<3 

                      
                                                     one of the twins grimes!  :p

                 ´   

 Åt god mat och hade trevligt på kvällen, ville skicka bilder så fort som möjligt till dom som ville ha, men det gick verkligen inte att lösa . HUR MYCKET JAG ÄN VILLE!!! :( gick och la mig med ett leende på läpparna klockan 3 typ . somnade med en gång typ!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
jag skriver det här mest för min egen skull mest för att komma ihåg, mest för att se tillbaka och minnas hur awesome dom här två dagarna var . Like a dream come true. <3 det går inte att beskriva hur glad & lycklig jag är över dom här dagarna , hur glad jag är över all tid vi 4 fick med killarna på natten. Helt obeskrivligt sinnesjukt.  Jag som tvekade in i det sista om jag verkligen skulle åka. skulle ångrat mig så fett mycket om jag inte skulle åkt!!! asså nej den tanken orkar jag inte ens tänka på, den morgonen hade jag ju ingen aning om hur awesome allt skulle bli bara några timmar senare.  Jag minns jag gick där mitt i natten och redan då var jag  hur nöjd över hur allt var och då var ännu inte allt över...Dom är så bra,fina,underbara,härliga,knasiga, coola, busiga,osv killar. och jag minns fortfarande den underbara känslan då deras taxi rullade in framför oss vid hotellet och ögonblicket då man ser dom sitta inne i bilen! :'D aaaaaaaah OMG Obeskrivligt.!

TAAAAAAAAAAAAACK sååå hilma mycket Felicia,Erica & tysken Anja och såklart fina John & edward. Jag kommer aldrig  någonsin glömma dagarna 23e & 24e juni 2011
 <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

sv: Visst, det kan jag väl göra :) haha, bara du skickar bilderna du vill ha, och hur du vill ha det på ett ungefär :)

2011-07-25 @ 11:30:16
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: ELLER HUR! Den är helt underbar! Hahaha, diggar "vimmerby-fansen" ;) HAHAHAHA.

Åh, den dagen var verkligen en av de bästaste någonsin! Miss it so freaking much!

2011-07-25 @ 14:57:37
URL: http://anniemedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0