" Grättiz!!"

Idag är det min födelsedag så Grättiz till mig själv :) , vaknade vid 9 startade datorn såg att jag fått ca 50 gratulationer på fb, nu några timmar senare har jag fått dubbelt så många typ, taack så mycket alla fina!


Skrev till Danny innan idag på bdb som numera heter dayviews och fick mitt första (och även andra) svar i PM .
detta var det andra.


tack så mycket fina du! tycker om dig så mycket.


skrev för nån timme sen "hej" i ett medelande till pier i broken door på fb när han var online , gick och åt och nu när jag kom tebax så såg jag:



Hehe kul, dom är så bra, saknar alla dagar förra året med rix fm !  specciellt Malmö som va sista ;)


Nu måste jag tyvärr dra, ska till min fina söta underbara kusin! imorn blir det kalas/fest för mig och  min bror, jag stannar där till söndag om inte längre... bloggar igen när jag har tid. ! Ha en bra helg, Puss & kram på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0