trying to understand....

trying to understand....

hur svårt kan de va egentligen?

f1 snygg
bild som jag hittade idag, med hjälp av Li <3
borde fattat själv vart den kom ifrån egentligen :$
synd för er om ni inte hittar den.  Hahaha, jätteroligt.! (a)

femte januari idag, snart sjätte januari... snart har en hel vecka gått sen nyår! :S
jag kan inte fatta hur fort tiden går! :O fin dag idag på praktiken, så mysigt! jag älskar verkligen & vara där<3 bra att de inte är så sjukt kallt ute nu också, men jobbigt med all snön :( typ 10 cm oskottad snö är inte så kul att gå i :( satt och planerade en sak innan, fick så härliga känslor av att bara sitta och planera.  Det kommer bli f1 bra, jag vet det .. ett tag kvar, ni får inte veta vad de är än, kanske senare ;)  

just nu lyssnar jag på A state of mind , Gime me som time!
och snart jag se  OC på film ,  Ledig imååårn :)<3 

Ett inlägg om 2010 kanske kommer imorn & nån lista/listor om jag hinner fixa ;)
Puss/♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja jag e fett advunsjuk på dig som hittade den heta bilden asså! shit va avis jag e, kan du inte snälla berätta? :)

2011-01-06 @ 00:40:55
Postat av: li,

så lite så haha :)

2011-01-06 @ 00:41:00
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: belvis

sv bion var jättebra! unstoppable var verkligen värd att se ;) hihi jaa söt katt! <3

2011-01-06 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0