Torsdag 20/1-2011

Tjaa! snart är denna dagen slut, började dagen med praktik, vid 9-10 tiden var de så fint när solen kom fram och lös på all frost, önskar jag hade med mig kameran då, hade ju bara mobilen och inga bra bilder med den :(( och sen när jag slutade vid 2 så var de inte lika fint längre... hoppas de är lika fint i helgen! men ska fota ändå.har typ inte fotat alls många bilder detta året :( men massor förra året! har suttit och redigerat en del & lagt in om mitt inlägg om 2010, hoppas kunna lägga upp de någon gång nästa vecka, men man vet ju aldrig hur mycket jag får ha datan :(

i helgen ska jag till mamma, åker imorn efter praktiken :) och stannar till söndag,då blir det bugg!:) märks att jag inte hade dansat på ett tag när jag var där i söndags.  ;)



en bild från en saknad dag/kväll i  stockholm 20 september 10 , fyra månader sen todaay <3 


same day ! ;)


http://justliikethat.blogg.se/ kolla gärna in & kommentera på min & Lindas blogg!:)


/ Puss ♥


Kommentarer
Postat av: ANNIE ~ FOTOBLOGG

sv; tack så jätte mycket ! :D

2011-01-21 @ 16:26:16
URL: http://annuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0