Let's dance 2011!

Hejhej , såg nyss på let's dance 2011 . vilken flashbaks man fick när man såg studion , alltså! åh ! saknar dagarna man var där förra året ... jag vet inte riktigt vem som var bäst ikväll . Weise & Rybak tror jag .Bagge såg jag inte ens. får ta och kolla på tv4 play senare. :)

fick veta för någont timme sen. Jag är släkt med Calle Sterner  , det är Farmors kusins barnbarn. alltså Calles farmor/mormor & min farmor är kusiner. f1 coolt.  =D <3


Calle Sterner Hannah Graaf Karyd ! :)

tråkigt att dom fick så dåliga poäng, hoppas dom får bättre nästa fredag. dom får inte åka ut! :(lite kul att alla som vunnit börjar på M, typ Måns, Martin, Mat-tina, Magnus & Matte <3 men nu börjar ju ingen på M förutom några proffsdansare.


Puss/ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0