jag ska aldrig lämna dig... R.I.P.Lissie <3

Igår var jag för trött för att blogga.  idag har de varit kallt  och f1 halt, har varit nära på att ramla flera gånger ute på promenaderna, jobbigt -.- sen när jag kom hem från praktiken så ringde mamma.  jag hörde på henne direkt att de hade hänt något,  älskade Lissie har dött , fick en propp i huvudet så hon inte kunde gå, dom åkte med henne till vetrinären igår & då sa dom att de bästa var att ta bort henne, så hon fick spruta och somnade i jörgens famn ,ååh :'( <3 


                            R.I.P. älskade Lissie 25/1-2011, tolv underbara fina år tillsammans ,
                                      du kommer alltid finnas i mitt hjärta. vila i frid. ♥

                     
                                                    sista bilden, tagen i söndags.

tror inte jag riktigt fattat än att jag aldrig från se hur glad du blir när jag kommer,och känna hur du spinner när jag klappar din mjuka päls. trodde inte att du skulle lämna denna värld så snabbt, vi hann inte ta ett sista farväl, men jag tror där du är nu har du det bra. du känner ingen smärta längre. allt är bra där du är. kanske ses vi någon gång på andra sidan, Älskar dig, Saknar dig älskade Lissie! ♥

mitt i allt jobbiga så får jag försöka se allt positivt ändå, man går igenom kriser, i olika faser.chockfas,reaktionsfas,Bearbetning & Nyorientering.

 
en bild från 1998 eller 1999, jag och dom 2 systrarna , Lisa försvann i slöinge när vi lämade bort våra katter där när vi åkte till danmark juli 2007, när vi skulle hämta dom , var dom två borta, men våra 3 andra katter som var i en annan bur var kvar, de var så jobbigt, var så ledsen då.. hela sommaren gick, hösten kom, det blev vinter,  i januari ringde nån dom hade en katt som liknade våran, det var Lissie, mamma åkte och hämtade henne 25/1-2007 kom hon tillbaka till oss, och på årsdagen så dog hon. att vi fick tillbaka henne  efter hon var borta var ett mirakel, trodde aldrig jag skulle få se träffa henne efter den sommaren hon försvann, men man hoppas alltid att någon skulle hitta henne, men nu vet man att nu är hon borta för alltid:'( <3 Lisa är försvunnen, kanske finns hon någonstanns hos någon, men troligtvis inte. dålig koll dom hade på det katthemmet, om dom hade haft bättre koll så hade våra två katter inte försvunnit där.  mågna tänker det är bara katter, men nej dom tillhör familjen och betyder oerhört mycket.   <3

 
Tack felicia för du förklarade att jag skulle ha "gamla" inbäddningskoden<3 
drömde om henne och Danny idag, mycket kul drömmar, kan säga några detaljer, bord, bild & fb. 
haha  xD
 

10 dagar kvar till melodifestivalen ! <3

ska se på OC , säsong 3 snart ! :D vill att de blir vår , då ska jag börja träna - springa 2 gånger i veckan .får se hur länge de håller denna gången, men 08 var en bra träningsvår då jag var ute och sprang mycket.

/ puss


Kommentarer
Postat av: linda

aw taack <33

2011-01-26 @ 23:05:00
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0