4th of july.?!

4th of july, eller nej januari.
ett &  ett halvt år sen jag var i Töreboda med vad ska jag säga? mina vänner?. eller före detta vänner... vi hade kul, de hade vi. det är tråkigt att de blivit så som de blivit tycker jag... men jag ångrar verkligen ingenting av det vi gjort tillsammans.fjärde juli 2009 , alltså ett och ett halvt år sen så hade Emelie varit gullig och passat platser åt oss medans vi åkte bil i några timmar påväg dit och chekade in på vandrarhemmet.  dagen var så sjukt fin & varmt,  riktig sommardag.! jag är glad att jag var där, för hade jag inte varit där så hade jag inte träffat Emelie då.sanningen är att jag såg henne på Liseberg 2 juni 09, , vi hade inte så bra kontakt då :( hade bara skrivit lite på msn & båda var blyga? men dagen för ett och ett halvt år sen så träffade jag Emelie för första gången! <3


Emelie 4th of july<3

konserten var grymt bra, började 19.00 så de var fortfarande sjukt varmt, sen kaossignering, men blev rätt bra ändå & Danny gick förbi mig och Danny tog min hand när dom gick förbi och skulle kolla på sarah hotnights, påvägen tillbaka så gjorde han samma sak:)) sen var vi bakom scenen utanför området, träffade på jocke & jonas som stod där och grabbarna kom ut lite, Danny gick direkt sen erik , medans matte stannade kvar i typ en kvart?! mys var det!  <3

önskar jag kände Bella & Felica då. men nu gjorde jag inte det :'(

nu lite pictues från dagen! <3 

                               
                                                  det var vi en gång...

                       
                         
                                                               <3


             nyss hittade jag en sida med massa coola & fina bilder på danny <3

                   
                                           f1 snygg där va ;P

                      -
                                            liten kille, 2006
<3 



                 
                                                f1 cool bild <3 
------------------------------------------------------------------------------------------------------

                            
                      svt , 3 månader sen! saknar allt med den dagen :'D <3


                          
                               101204 - bästa dagen på sjukt länge :'D :'D <3


har lagat potatis, kotletter & brunsås, tagit hand om tvätten & gått ut med tidningar & sopor:) känner mig så duktig. "call me brunsås, " haha.  Nu räcker de med bilder och text, ska se på OC & sen sova.

Godnajt, puss puss / ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0