110130.

Hej,  i fredags var en kul dag, träffade åtta små söta & busiga hundvalpar.  dom ville bitas hela tiden. hehe ;P sen på kvällen såg jag let's dance, inte lika kul när Calle åkt ut men , folket röstade ju helt fel förra fredagen, även denna, vadå att bagge åkte ut? -.- sen kollade jag igenom massa bilder från sommaren 2009. hittade en rolig bild, där de ser ut som danny äter rosor. bad Linda redigera den och sen la jag den i dannys profil :D en stund senare fick jag detta svaret :) haha.

 
Valparna som jag träffade, tog några bilder med mobilen, vet inte om jag får lägga in dom... här är iallafall två bilder som redan finns på internet ! :)




igår var jag på kalas. min faster firade  45 år . 3vligt .  lite roligt att när jag skulle gå & satt på golvet, så blev jag påhoppad av både Myra & Bella så jag ramlade , haha , vi spelade minipinigs och ett spel, tärnningen var borta så vi hittade på nya regler. =) bilder kommer imorn tror jag.

sen idag har jag inte gjort så mkt , suttit vid datan mest .. och nu ska jag gå till buggen och träna bugg. <3
see u later /  puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0