Mello ikväll! <3

7 timmar och 12 minuter kvar... spännande ! :) jag mår bra, snart ska vi åka till mormor och fira hennes 80årsdag. 3vligt :) känns som timmarna kommer gå segt till kl 20.00 som julafton typ när man var liten...  så sjunger Danny sist också, jag vet inte om det är bra eller dåligt. för när han sjunger sitt bidrag har man ju hört alla andras. jag vill påminna er vilken låt jag tycker att ni ska rösta på ! 099- 202 08 är nummret .eller om ni vill smsa så skriver ni 08 och skicka till 72211 :)


jag tror hans låt är grymt bra, och det kommer gå bra, men ni måste lyfta luren och rösta också de går inte att lita på att alla andrar röstar. jag önskar över allt annat att man var påväg eller redan var i luleå just nu och fanns där i publiken ikväll. men nu får jag stötta honom hemmifrån istället.

Ha en skön mellolördag / ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0