in the summer<3



"vi är som vågor mot stranden..."

Redigerad bild! suttit och fixat bilder till inlägget om 2010 och kommit till juli nu :) hälften kvar, haha. dock har jag ínte kommit till dagen då denna bilden togs. den togs i mitten av juli vid en strand i en hamn på västkusten ;) jag saknar sommaren mitt i den här kalla vintern. "/ men snart är vi där igen? fasst jag har svårt att tro att denna sommaren blir lika bra som förra. så sa jag förra året med och jag hade fel...

Börjar känna mig förkyld nu också , vill inte vara sjuk :'(
ska se ett avsnitt av OC nu och sen sova.
/ Puss godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: ANNIE ~ FOTO&DESIGNBLOGG

åh brolle gillar jag !

tack så mycket ! :D



jag har haft den sen 2009 :)

2011-02-10 @ 17:34:01
URL: http://annuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0