Heeysan

äntligen hemma och room service , hahahaha xD asså är jättetrött borde sova. lång resa och lång dag. som nu är en ny dag. klockan passerade 00.00 för några minuter sen :'D har inte ens hunnit kolla på alla bilder, har några att lägga in också, smart man var och ta några med kamerans minne där man kan ta typ 5 bilder och sen är de fullt, haha tänkte inte på att jag inte hade minnes kortet i .dagarna var underbara.  jag börjar mer och mer tro på ödet, vi hade sån flyt verkligen med allt, kan förklara senare :))  <3


ska äta lite nu och sen sooova i min säng! <3

 
gooodnight. / <3

Kommentarer
Postat av: linda

Ödet skrämmer mig, haha! Det är så sjukt att det avslutades som det gjorde :D Hihi, kunde ju knappt bli bättre!! :) <3

2011-02-20 @ 12:44:27
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0