Kungsbacka 20/2-2011!. <3

Tjaaaoo , sitter här i götet,är så trött. blev ju bara 4 timmars sömn inatt. !  oopps, råkade sova till 5.25 ,stängde bara av alarmet, slängde mig in dushen, och tog på mig ,gick ut till bussen. fattar inte hur jag hann allt på 20 minuter men sw blev lite istappar i håret, bussen kom. så var vi i borås vid 6.40 gick av, mäkte att varken centralen eller resecentrum var öppet. -17 minus UTE i 25 minuter med blött hår ,smart! kände mig lite grann som leonardo dicaprio (stavning? haha ) i titanic, dubbeldeckaren kom. åkte hit mötte Hanna på centralen . vi tog tåget mot kungsbacka .så kom vi dit vid kvart i 9!!! ,dom har inte öppnat köpcentrumet och där var Felicia,Rojin,Erica & tre andra fans och sen kom Johanna och hennes  kompis det var vi ett tag fans,  vi satt vid något galler fasst de var en kedja... sen gick vi ut . ångrar de .för dom släppte ju in där inne först, men de visste vi ju  verkligen inte innan. vid 11 öppnade köpcentrumet .

fick ingen plats längst fram ,fasst vi var bland dom 10 första, för de var typ redan fullt vid scenen när vi kom dit , men aja,.  jag pallade inte stå där .så åt mat på mcdonals och satt på en bänk.

sen gick jag dit sista halvtimmen, mötte Jessica & Lovisa ,hälsade på varandra :) träffade också Bella , dom sjöng tre låtar, sen blev de signering ,men gick inte. tog bilder istället. träffade Emma från grebbesta med, kände jag tog väldigt bra bild på dom, eller inte . men ja. sen skulle dom gå . Mötte Danny på övervåningen "heej hur är de ? " *kram* . fanns inte tid att prata.de finns så mycket jag vill säga till han, men som inte blir sagt :(  nu känns de bättre iallafall än sist jag såg dom <3 vi gick till tågstationen, köpte biljetter, hann precis med. men Hanna blev kvar :'( känner mig så dum. asså jag orkar inte.  är så trött. får sova på bussen hem. bra också att min mobil är typ helt död så kan inte lyssna på musik. :(

en kvart kvar till bussen. :)  hemma om 2 timmar, ska dansa bugg ikväll .. vet inte hur jag ska orka , men de blir nog bra. <3 träffar ju mamma också.

på fredag åker jag till henne :')

TUSEN TACK ALLA FINA FÖR IDAG :'D  ! <3


Fler Bilder från idag kommer senare.

/Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0