f1 kallt.!

tjaaa! de är f1 kallt här ,men mår rätt bra, och vi har väldigt fin utsikt här också hehe. blev ingen bloggning imorse...var nära att de inte blev nån nu heller. men vi frågade om de fanns internet här , och de fanns det (y).  dagen har varit toppen. som jag skrev igår behöver jag de här så väldigt mycket mitt i allt jobbiga.! helgen blir awesome också .åh.! asså mer om de senare . <3

har kollat lite på idol dvn de bästa från 2004-2009, asså gud vad små alla idolerna är ..:P typ 17-19 år. :O
mindre vad jag är nu. synd de inte finns idol dvd för 2010 :(

i brist på nya bilder, så blir de som på senaste tiden gamla bilder :) lovar att bättra mig snart. <3

Victoria,Linda, Erik grönwall , jag och Li i januari förra året :)




och en liten söt bild på Danny & Linda , från karlskrona i april förra året också.  :(


och en bild på oss två från augusti 10 ,   bilden gjorde jag och la in på hennes födelsdag.

nu får de räcka med bilder, hoppas ni har haft en bra dag! / Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0