white christmas... ?

Tjaa tjaa. vaknade & kollade ut och såg att de hade snöat lite, såå härlig julkänsla , love it.  helgen har varit lite seg har sett på tv nästa hela helgen... gick även ner till stan en stund igår & träffade en fin&trevlig kille som är på ett litet besök i denna lilla staden.  så längesen jag träffade han senast:) väldigt kul att SJ.se inte funkar när man vill kolla, asså.!! :(  nu är det inte långt kvar tills jag får träffa jennifer igen :') TAGGA!! de kändes så tomt igår utan buggen också, saknar de massor. & längtar massor till januari.!!!<3



suddig bild, men fotat på min kamera med min mobilkamera och den är ju som den är :p
bättre bild kommer sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0