Glad tredje advent<3

Tjaa. nu är det tredje advent tiden går så fort... under veckan har jag jobbat lite, gått på stan, sett två teatrar . pratat i telefon med mamma . lekt med mina kusiner, varit på barnkalas , sett på idol (där danny va med , grym va han) , kollat julkalendern, redigerat bilder &  massa mer.  :) Nästa helg kommer bli awesome, ska spendera  hela helgen  med saknade Jennifer... och Dilnya kommer också va med :)


en bild för 2 veckor sen. Natta,jennifer <3 & jag.


idag har fina Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski namnsdag! grattis grattis!



två bilder från 11 mars 2011.



i sommras! :)


en mysig bild från förra söndagen då jag träffade kevin en stund! <3

puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0