HahHaaHaha xD


Söta! :) älskar rappen eller vad man kallar det som är vid 1.52 typ. ! Jag hade en underbar dag igår. kan fortfarande inte fatta att allt är sant än, underbar känsla, känner inte för att dela med mig av detta på bloggen än, men om ni är vän med mig på min fb eller bdb (dayviews) så vet ni nog vad jag menar! :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva. typ 2 år sen man satt på en fotbollsplan på diggiloo turnén och hade det 3vligt med mamma,jörgen,petra & janerik. och sen började regnet ösa ner på oss, inte lika kul. efter allt var slut så var det signering med ola. frågade om jag tyckte showen var bra m.m .var värsta lugna & mysiga signeringen . inte alls mycket folk och mitt i natten med och de är mys! ne ska inte skriva  mer om ola i ett danny inlägg. Haha xD Tror jag ska se på tv nu om det är något bra.! 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0