nittonde april.

tja!! blir ett tråkigt inlägg idag med.. .finns typ inget att skriva om förutom söndag då. men har inte riktigt tid nu :(har solat lite, inte lika varmt som igår men de är ju ändå varmt 19.5 fast de blåser mer idag...men jag ska inte klaga, asnice när de är såhär varmt. för två år sen var det faktiskt också ganska varmt väder . fasst inte som idag tror jag.


knas bild för 2 år sen, var inte alls beredd på att Erik skulle ta 2 bilder på oss ...
minns att jag gav Erik anktofflor från mig & Madde. haha gulligt. :p

slänger iaf in en bild från i söndags också! ;)


Fin skyLLt ! <3

Ne ska ut och sola mer  nu & sen ska jag vara duktig och börja med maten till mig och pappa!
puss / ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0