Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Tjaaa, först vill jag tacka alla gulliga vänner,
som skickade god jul -sms till mig på julafton , verkligen gulligt ! <3

igår såg jag lite på pirates of the carribean 3 , eller Pirates of the Caribbean: At World's End som den egentligen heter, jag googlade runt lite innan och letade efter bilder då hittade jag en trailer & så fick jag veta att de kommer en ny film i maj 2011 , spännande... jag bara älskade filmerna förut , och jag ääääääälskade jack sparrow (johnny depp) så mycket 2003 hahaha <3  men han är bra skådespelare och lite fin ocksåå ! ;)

                       
                        
                        
                       
                       
                        
                                        Grrrr, Orlando Bloom också ♥


                       
                                                 May 20, 2011


Puss/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0