Grattis Myra!

En fredag för 4 år sen , så åkte jag iväg  med tåget till Kungsbacka från falkenberg där jag gick i skolan förut, bytte till en buss för dom höll på att greja med tågspåret? eller nått, de va översvämmning? när jag väl kom till göteborg så var de kaos på centralen, massa extra bussar, och jag visste inte vilken jag skulle ta , virrade omkring som en yr höna i säkert en timme  för alla sa olika vart bussen gick och så kom det ingen , men äntligen kom en buss som jag kunde ta , åkte en stund och så var jag framme utanför ica maxi i högsbo, dom hade byggt en scen i ett lager, fint.  massa folk var redan där & efter 5-10 minuter så kommer Darin, jag hade verkligen sämst plats & såg ingenting, men ändå de var awesome! sen blev de signering , dubbelbord like usual, men berättade att jag skulle se han i Borås på turnén :D blev inte så mycket pratat, men ändå de var underbart att träffa honom . såg när  dom åkte iväg med bilen, men vakterna var ju som dom var redan då, så vi fick gå utanför grindarna :(  sen ringde pappa & berättade att jag fått en kusin ! :'D blev så glad.  var med några efter  och åkte med dom till frölunda torg där jag skulle ta spårvagn till mammas killes bror & så skulle jag sova där. .

åh  jag minns den här dagen som den  var igår, samtidigt känns de som de var hur längesen som helst :D
Fyra år , 48 månader, 208 veckor, 1460 dagar tillsammans med dig. <3 


Du får  mig att le , varje sekund med dig är underbar.! <3
tacksötnos, älskar dig massor.

/ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0