Grattis Madde ! =) ♥

Idag fyller min fina underbara vän Madde 18 år ! ;) vi har kännt varandra i snart 4 år. jag glömmer aldrig hur nervös jag var första gången vi skulle träffades hemma hos Madde . jag var hos min faster och så smsade vi, och så körde pappa mig till henne. :D vi har så många minnen ihop, Darinkonsert i boråshallen ,EMD på torget/esspresso house i borås 2008. Olasignering  i knalleland i Borås , Darinsignering  i Jönköping , när vi fick träffade the poodles backstage i Borås på nån klubb  :P Darin signering på bengans i gbg, Danny signering i nordstan 2008 ,  när vi träffa måns zelmerlöw på öland,  nyår 2007 (när de skulle bli 2008) , EMD konsert på Liseberg , stockholm, the poodles konsert på Liseberg, rix fm festival i göteborg tvåtusentio, mitt studentkalas, Erik grönwall torsdagskväll i Borås,  Danny signering i nordstan 2007<3 och mycket mycket mer... och fler ska de bli!

          

                         
                     vi & EMD på esspresso house en varm sommardag 2008 :P 

            
 
                   Hoppas du har haft en underbar dag idag! :)
  Grattis underbara vän !! ♥
                             Gå in och skriv Grattis till henne på hennes blogg. Madde.

Puss //marika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0