Frölunda torg, 16/12-2010

känner mig inte alls så pepp att blogga om gårdagen , men ändå här kommer de ändå.  


hade sån beslutsångest hela dagen, men bestämde mig vid 15-tiden att jag skulle åka ändå, vädret hade lugnat ner sig och snöstormen var borta.  gick ner & när jag kom till stan så såg jag att dom höll på att fixa utan för folkets hus & att  dom satt upp lampor längs.. vad heter den gatan? gågatan? iaf där alla äffärer är, fint. synd att jag skulle åka iväg från stan! :/ men skulle ångrat mig annars. bussen kom & jag åkte till borås & då smsade jag med Linda, skulle försöka ringa till henne så hon kunde prata med Weise, i Borås så skulle jag byta till linje 100, den kom inte så linje 101 hann komma . hundrabussen går fortare än hundraen men jag visste ju inte när den skulle komma så jag gick på, kortläsarmaskinen var avstäng,så man fick åka gratis , Bra då ! (a) kom fram typ 17.50 , hittade rätt spårvagn, och åkte mot frölunda..tog en kvart typ. gick av, hittade köpcentrumet direkt där vid spårvagnarna, kommer in hör nån sjunga, de är Weise, men innan jag hinner fram så har han slutat. så blev han intervjuad.  jag kände direkt igen  mig ,de var här jag träffade Darin för almost 6 år sen. they were here it all began.

Ser typ ingen jag känner igen & de var ganska mycket folk, men sen lyckades jag hitta Karro, vi pratar lite och jag ser lite bekanta ansikten. Olle, Weise , Geir & Daniel kommer upp på scenen igen & sjunger, åh dom är så bra! sen blev de signering , hälsade på Felicia,Rojin & Erica, innan jag var tvungen & gå iväg på toa. sen kommer jag tillbaka, dom har typ stängt av kön :( synd. men sen är dom klara & ska gå, dom går till ett "rum" först bakom scenen.  massa fans är där. sen så går dom med typ FEM vakter ?! följde typ efter alla, såg att Daniel Norberg var bakom mig, frågade han om en kram.  han såg mig & var glad,  "hej" vi kramades. sen så var dom andra för långt fram och hade gått in i nått rum, vakterna stoppade så man inte fick gå in där :( jag skulle försöka ringa Linda så Weise skulle säga grattis till henne på hennes födelsedag, men de gick inte :(


så jag gick tillbaka, och väntade vid scenen, lagom väntan med 45 minuter. :D Tomas va där & pratade lite, sen va dom försenade med 5 minuter.  kom och sjöng Jennie , alone, baby goodbye och ... jag vet inte vilken den fjärde va. ? baby goodbye va iallfall sist .

sen va signeringen , stod med Felicia & Erica först , sen ställde jag mig i kön bakom Johanna, men fick gå före dom. stod tio minuter? sen var jag framme, Matte var 3vlig och frågade hur jag mådde, och vi pratade om hur många julskivor jag har , "femton,tjugo? ".. och sen frågade han om mitt namn va rättstavat, och då var han glad att de var rättstavat ! ;) hehe.  sen Danny... snällt att man säger nått, men okej...fick atuograf på skivhäftet. tänkte gå förbi Erik, men de är ju inte alls hans fel att vissa inte hälsar -.-, minns inte alls vad Erik sa, men han skrev atuograf & sen behövde jag bara bort från scenen. så gick till tjejerna ,tårarna började rinna. stod där en stund med dom. sen talk with Erik en stund  "ni känner oss, vi skulle aldrig säga så om er " .. jag har saknat hans kramar så mycket. sen skulle dom gå till samma "rum" som idolerna, möter en Danny lite snabbt där ,trevligt....... Matte stannar till lite, men vakterna stängde dörren. och jag hann inte stå där speccielt länge innan jag var tvungen att gå till spårvagnen. kommer 2 minuter innan den kommer. åker med den till sahlgrenska sjukhuset, sen bytte jag där till korsvägen , där min buss skulle gå, är där typ 5 minuter före. så kommer coolaste bussen , dubbeldeckare , nya bussar på linje 100 och så kör dom bara på motorvägen eftersom 101 tar dom andra hållplatserna. så är jag framme i borås. 22.40. bytte buss där till ulricehamn och va här 23.25 typ, kände för en promenad. så gick genom stan hem... var inte alls kallt, var mysigt istället. hela vägen hem med bussen var fylld med tårar :'(

Tack Felicia, Erica,Rojin , Erik & Matte för en bra dag, ni är underbara! <3
(tog inte så mkt bilder, & dom jag tagit kanske kommer nån dag senare)



Puss! / ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den underbaraste är bortklippt!!! Ursäkta?

2010-12-17 @ 15:50:28
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA han sa ju inte till dig att du känner dom osv. han snackade med oss. detta handla bara om : feliciaericadannyerikmatte. det här marika.... men hoppas du hade en bra dag :)! // felicia o erica

2010-12-17 @ 15:56:20
Postat av: Anonym

Inte ofta man ser Danny bortklippt på en EMD-bild, men fy f*n va jag hatar den bilden där uppe! Den blev värkligen inte lika fin nu. Inte alls! Men bäst så kanske ändå! Han skippar de andra och kör solo så får vi som älskar honom bara se honom! YES YES!!!!!!!

2010-12-17 @ 16:04:33
Postat av: Pernilla

haha det här var nog den grövsta Danny-diss jag sett i nån blogg! Va har han gjort nu då? Har han vart såå elak? Håller med den som skrev 16:04, det snygga och vackra i bilden är borta. Bara så du vet, så läser han våra bloggar av ren nyfikenhet. Dessutom så gör du väl PR för din blogg på hans facebook? Hur korkad kan man bli? Så låågt, såå taskigt! Själv hittade jag din blogg på emdartist. Kul kul när han läser det här. Danny, lyssna: stick till USA och skit i de andra. Du är grymmast och klarar dej bäst själv! LOVE YA!<333333333333333333

2010-12-17 @ 19:47:41
Postat av: Anonym

diss danny, hm va kan man säga game on! tycker jag.

2010-12-17 @ 20:08:56
Postat av: Anonym

En artist behandlar inte sina fans så. Skit i honom! Han är inte värd ett fan som dig! Kramar

2010-12-18 @ 00:32:41
Postat av: Pernilla

Javisst, skit i honom! Så mycket som han har gjort för dej genom alla åren!! Sen 2006 då du träffa han för första gången!! Fick du inte lika mkt uppmärksamhet sist som alla andra gånger, gjorde han en tabbe? Var jag som dej så skulle jag säga det till han lr fråga han rent ut nästa gång jag träffa han. Han vill ALDRIG såra sina fans! Så mycket känner jag denna underbara kille! Alla gör misstag, men måste man va överkänslig? Ingen är perfekt, men han är iaf. en sjukt snäll och underbar kille så tänk dej för innan du sprider dynga om honom. Du kommer att ångra dej!!!!!!!!!!

2010-12-18 @ 13:03:19
Postat av: Anonym

Men herregud Pernilla! Faktum är att på de flesta artister går berömmelsen över huvudet, endast några få klarar av att behålla båda fötterna på jorden. En artist bygger upp en bild av sig själv i media och runt press men kan vara på ett helt annat sätt i sitt vardagliga jag. Du är skyddar någon som du inte ens vet vad han har för åsikter och tankar, och inse fakta: inte ens Danny är guds bästa barn och det finns det faktiskt ingen som är.



Även om han hade en dålig dag så borde han inte behandla sina fans så, punkt. Sen sprider faktiskt inte Marika någon "dynga" som du så fint uttrycker det. Det hon skriver är sanningen om hennes känslor den dagen och hon blev faktiskt riktigt ledsen, det är väl inte så konstigt? Dina ord gör inte saken bättre, men du verkar tycka om att trycka ned folk.

2010-12-20 @ 00:29:33
Postat av: Anna

Alltså känner att jag måste lägga mig i här lite, tycker att ni alla som trackar ner på marika nu är lite (läses rätt mycket) elaka.. hon har väll all rätt i världen att må dåligt & berätta om hur hon känner om det skulle vara så?

& sen sa hon väll aldrig att hon gett upp danny helt, eller hur?



& marika, jag vet precis hur du känner dig, jag kände samma sak där ett tag 2008.. men vore jag du så skulle jag ta upp det med honom & säga precis som det är & hur du känner.. för tro mig, han gör det verkligen inte medvetet! sen jag snackade med honom om hur jag kände när han gjorde såntdär & så, sen dess har han verkligen bättrat sig :)

2010-12-20 @ 21:57:09
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du anonym! För det första så är det inte helt schysst mot bloggaren att inte skriva ut sitt namn! För det andra så tycker jag verkligen inte om att trycka ner folk! För det tredje; om det är nån artist som har båda fötterna på jorden och bryr sej om sina fans så är det just Danny! Klart han inte är Guds bästa barn och ingen är perfekt och vad jag vet så blev hon ledsen för att han inte hade pratat med henne på signeringen. Ja det förstår man och det var ju inte så bra men för det så är han ingen dålig människa, tvärtom så har jag hört flera andra som var just i Frölunda som sa hur underbar han var. Försök själv att vara trevlig mot många samtidigt! Han "behandlar" inte sina fans dåligt, det märks att du inte gillar honom alls så du borde faktist inte uttala dig. Danny stöttar många av sina fans när de har det svårt, skickar brev o.s.v. Vet inte exakt hur många artister som håller på så men jag har intryck av att han är rätt unik i det avseendet. Sen till sist, du har ingen aning om hur väl jag känner Danny, vad han har för åsikter och tankar. Du ska fanimej inte uttala dej som sånt du inte vet nåt om. Jag förstår att Marika blev ledsen, men det verkar ju som om hon kommit över det här nu och nästa gång de träffas blir det säkert bättre.

2010-12-20 @ 23:50:54
Postat av: Nina

Anna verkar va en klok gumma och även Pernilla! Hon den anonyma, alltså hon borde tagga ner va! Som sagt Marika gillar ju Danny i grund och botten till skillnad från henne! Nästan ”hets mot folkgrupp”! Marika, jag tycker inte du ska lyssna till en människa som har så jävla låga tankar om Danny och uppenbart tycker illa om honom, denna underbara kille. Vi som känner honom vet ju att han är en fin människa i grund och botten. PEACE OUT! och God Jul!

(jag heter Nina förresten och det var jag som skrev först, glömde skriva mitt namn. det var inte meningen att va anonym)

2010-12-21 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0