Du är bra.! Ni är bra.

Ett år sen jag gick på söders gator  i snöstorm , soundshek i kyrkan, .  <3
mera snöstorm, sen  kom kvällen, konsert i kyrkan, verkligen såå fint, har inga ord som kan beskriva. Martin stenmarck kom och satte sig i mitt knä, haha trevligt ! (a) efter ca 2 timma var  allt klart, alla folk försvann nästan, bara några kvar... saknar orden , kramarna & hur allt var då. <3  vi sa godjul på trappan och dom gick , jag & olivia tog tåget tillbaka hem till henne.

                          


en helt underbar tisdag, en helt underbar avslutning på förra året, 2009.  om fler dagar skulle va som den dagen så hade allt varit sååå bra. jag minns den lyckan jag hade då....


nu måste jag stänga av, se på tv lite, sen sova. fasst jag är pigg.!

Puss/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0