Dag 12 & 13 efter operationen

 
Onsdag(dag 12)
Vaknade och hade ont i huvudet och mådde jättedåligt! åt frukost men sen blev det att sova igen för jag var så trött. sov några timmar till och gick upp satt vid datorn och tog det lungt bara och lyssnade lite på musik på Broken Door och säkert på andra låtar också. Åt soppan som jag hade i en burk som jag värmde i micron, som hade lagat dagen innan :) Gick ändå sen till en vän på kvällen och kollade på film, det var trevligt och prata , blir så ensamt att sitta ensam hemma bara. 
 
 
Torsdag (dag 13)
Vaknade och åt frukost och gick till vårdcentralen där jag skulle kolla min hals, betalade och satte mig i väntrummet, tog halsprov och träffade doktorn som kollade i halsen men det var ingen halsfluss som jag trodde, men halsen var väldigt röd. jag handlade lite innan jag åkte hem. satt vid datorn och tog det lungt, väntade på att pappa skulle komma till min bror där vi skulle äta kycklingwook och vilken skillnad de var på att äta där från veckan innan... gick MYCKET LÄTTARE! mums va gott :) Hemma så tog jag det lungt och tvättade lite och lyssnade mycket på Addicted <3 älskar den låten verkligen jättemycket! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0