dag 31 efter operation

Måndag (dag 31)
Måndag! ny dag, ny vecka.. och exakt en månad sen tandoperationen. att det gått 31 dagar sen känns bra, jag märker nästan inte av att jag opererat ibland känns det lite ont eller ömar men otroligt otroligt lite, men mest känns det skumt vid läppen där troligtvis någon nerv har gått sönder men det håller nog på att läka sig för det känns inte lika mycket som för 3,5 veckor sen, jag har inte riktigt vågat äta på den sidan än när jag äter (men ibland har det blivit den sidan ändå när jag ätit) har inte heller vågat kolla in i munnen hur de ser ut. för det känns så otroligt läskigt! kommer nog behövas några veckor eller månader till....
 
skriver denna bloggen som att den är skriven den 13 feb. fast egentligen är det den 14e nu (alla hjärtans♥ dag).. vet inte riktigt vilken dag denna kommer publiceras men kommer nog bli om någon eller några veckor då fler inlägg om dagar efter operationen ska upp på bloggen..,,
 
idag vaknade jag sent.. eller egentligen vaknade jag tidigt men somnade om och så gick jag upp vid 11.30 tiden och la in bilder i datorn från telefonen och tog bort några. har fotat och sparat en del bilder sen i fredags.åt lite frukost och gick ut och mötte mamma på parkeringen där hon stod med hennes bil vi åkte till ett möte., superhärligt när solen sken som den gjorde idag, mötet gick bra tycker jag. hon körde mig hem och när jag kom hem var ganska trött så tog det lungt bara. lagade mat köttbullar och pommes på kvällen (är första gången sen operationen som jag åt pommes om jag inte har helt fel ?!) kollat lite på tv men det var inget som var specciellt bra, tvättade och dushade och har bloggat både här och på en annan blogg, har även lyssnat på lite musik idag också. även delat addicted lyric videon lite grann. 
 
 
nu måste jag snart sova för klockan mycket. 
Godnatt! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0