Dag 10 & 11 efter operationen

Måndag (dag 10)

Sov över hos pappa så vaknade där först 7.30 när han och hans var vakna. sen somnade jag om och vaknade senare av att pappa skulle åka skidor. det var ljust ute men jag låg kvar och somnade om liten liten stund sen så gick jag upp och tog på mig och värmde en matlåda.. var inte någon frukost där som jag gillade så åt en matlåda istället. pappa kom hem och vi pratade lite sen packade jag ner dom lilla sakerna och gick till bussen och hann precis . bytte bussen vid sjukhuset och åkte hem, tvättade och åt upp potatis och sås jag hade kvar i kylskåpet och stekte kötbullar, tvättade och duschade och satt vid datorn innan jag somnade! 

Tisdag (dag 11)

Vaknade och gick upp och åkte buss till praktiken, härligt att träffa alla igen, där åt jag mat. var någon potatisgratäng. gott faktiskt!! Efter praktiken så gick jag till apoteket och köpte strepsils och kanjang som är bra mot förkyldning och när man har ont i halsen. Provade smaken ingefära på strepsils. den var god tycker jag!  Jag ringde också tandläkaren för hade och har ont i läppen ville kolla så det inte var någon inflamation på tanden, jag åkte hem först och sen fick jag gå tillbaka till stan, men det var  inte en inflamation, som tur var.. åt  grönsakssoppa hemma på kvällen! väldigt gott det också!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0