Sammanfattning om 2014 - del 2

 
April 2014 
April bjöd på massa härligt vårväder , underbart. Var på dans med min buggkurs i Borås när Arvingarna & ett annat band spelade. mycket trevligt. massa mys med våra djur hos mamma. Vi började vara i  husvagnen Kärradal! älskar att gå promenader där :)
 
Maj 2014 
Maj började med en festkväll i Halmstad med Tessan, skoj! Åkte sen till stockholm med Hanna! besökte den snygga pelaren.. (tyvärr finns den inte kvar länge)  Såg segestedt sjunga, dagen efter träffade vi Danny i en glasögonaffär där han signerade. sen såg vi Justin Timberlake på Tele 2 Arena. Grymt var det! väldigt långt till scenen.  Dagen efter intervjuade jag & Linda  bästa Pier.  Underbar söndag! Några dagar senare släpptes All I Ever. Våran söta katt Maffe. R.I.P. I Miss you.. Kärradal levererar i toppklass! 
Åkte sen till Turkiet med Tessan. Grymt skönt & roligt! Flög flygplan för första gången och minns fortfarande den läskiga men spännande känslan när planet började flyga.
 
Juni 2014.
Turkiet var helt underbart, vilka minnen. vi stannade till 3e juni, andra juni var det  superhöga vågor så man ramlade hela tiden i havet. skoj! Drog hem till kalla sverige igen. pappa firade sin 50årsdag dagen efter jag kom hem och sen tog min bror studenten.   Maffe <3 Kärradal så underbar plats. hittade en liten nyckelpiga när vi gick promenad.  Underbart SOMMARVÄDER! Midsommar i Alstermo/Växjö Med Annie & Ellinor :).  State Of Drama spelade i Varberg så jag och mamma åkte dit och kollade på dem. & vi sov sen i husvagnen!  Åkte sen dagen efter till Halmstad & festade med Tessan . Rolig kväll :)
 
Del 3 kommer om några dagar!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

SVAR:
Visst är hon :)

2015-02-24 @ 08:48:19
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0