Mello veckan! :)

Rösta 099-202 05 eller SMS:A 05 till 7211 #AllWeAre
 
Jaa nu är de då dax för state of drama killarna att kliva upp på scenen igen i mello och tävla om en finalplats.
och klart ska dom till final?! röstaa så mycket ni bara kan..
Har inte hört hela låten för man kan ju bara höra 1 minut, men de jag hörde va bra och ser framemot att höra hela låten på lördag!! :)
 
 
För en vecka sen ungefär så träffade jag state of drama lite snabbt när dom besökte ulricehamn, missade deras spelning som ju var bara för skolan.. :(  fick iaf coola tatueringar. en har min vän Nike fått! :) 
såhär ser dom ut. blir ju spegelvänt men #AllWeAre står det och State of Drama <3 
 
 
fick snygga plancher på posten idag oxå. och satte upp några i stan ;)
 
Köpte ny mascara oxå idag de är en Maybelin Newyork mascara.. black drama står de på ;) tycker den är bra 149kr kostar den på Lindex! :)
 
Godnatt!! :) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kan göra dagens låt om du vill eller något ? :D
ozzy han är 1 år gammal :D en riktig sötnos!

2014-02-20 @ 16:39:38
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jadu jag får slänga in den i dagens låt någon dag :D

2014-02-21 @ 17:24:37
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0