State of Drama - Borås :) <3

Åkte till Borås där jag väntade en stund på Rebecka N, det ösregnade först :( sen kom rebecka N och vi ställde oss vid staketet som dom precis ställt upp det hade nästan slutat regna då sen kom Rebecka S och state of drama började ha soundcheck :)
 
souncheck :)
 
Efter soundchecket träffade vi Emil lite, Rebecka N ville inte vara
med på bilden så hon har klippt bort sig :/
 
sen gick vi runt lite på stan och åt mat osånt och började köa igen vid 16.30 typ?!
hade faktiskt kommit några dit före oss men vi fick ändå plats längst fram nästan i mitten :)
 
Det blev superfint väder , Rebeckorna försvann en stund och jag blev själv, men strax efter kom Camilla och gjorde mig sällskap sen kom rebeckorna tebax och såg vi sen såg vi på förbandet. och när dom ropade upp vilka som vunnit sommarchansen.
 
Peter Lidén , han var duktig..
 
looptroop rockers.
 
 
sen träffade jag Amanda när jag gick iväg lite på promenad... och så kom jag tillbaka och då hade de kommit massa massa folk.. men kom fram iaf till min plats :)
Så sjöng looptroop rockers (promoe) va en utav dom.. inte så bra enligt mig...."/ 
Sen blev klockan äääntlgen 21:00 , internet låg nere så kunde inte skicka massa tweets och sånt . men fick iväg en bild på instagram iaf :) dock så tog jag bilden mycket tidigare :)
 
 
efter den den sjukt sjukt grymma spelningen så gick jag och camilla till utanför grand för hade bestämt träff med en vän där och så behövde jag ladda min mobil, camilla behövde gå hem så sa hejdå :( ångrar faktiskt lite att jag inte gick på state of dramas signering, eller jag ångrar de rätt mycket :(  vi drog in på nattklubben på grand och väntade , dom var lite sena.. men vi dansade lite innan de började :)   Jag älskar verkligen introt till spelningen :) trummorna och allt . woow :)<3
 
bra skärpa osv. haha xD
 
 
Så blev de stömavbrott.... :/ xD 
 
men sen var dom tillbaka efter typ 5 minuter :) <3
Suddigt, men gillar bilderna ändå , sjukt bra ös !!! :) <3
 
Så grymma!!! :D Rickard kom inte med på denna bilden :( 
 
Sen stannade vi kvar lite , träffade Emil snabbt, ville träffat dom andra oxå men det hann vi inte vinnan vi skulle åka hem, kanske skulle hunnit om vi stannade lite längre men de kommer fler gånger ;) , så otroligt vackert att åka hem vid 2 ungefär och se att de började ljusna.. superfint!! :)
såå Tacksam! tack alla för en fantastisk underbar dag!! längtar tills jag får se grymma State of Drama igen!! :) 
 

Kommentarer
Postat av: State of drama fan

Hej! Jag är också ett State of drama fan och jag verkligen älskar dom. Jag träffade dom också där men jag kom för sent för att få ta kort :( Vill också träffa dom igen.

2013-07-03 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0