Arvika 130713 ;) <3

Vaknade tidigt och fixade o packa.. gick ner mot stan, var verkligen en underbar morgon :)
buss till Falköping, där jag fick vänta en stund på tåget, som skulle ta mig till kristinehamn, var värsta roliga tåget.. som typ sa vart vi var o vad man kunde se typ göta älv, nån sjö osv.. o ba. "nuu har vi åkt in i värmland" :)
fick vänta en stund i Kristinehamn också innan tåget kom , gick på och efter 20 minuter typ så var tåget i Karlstad, och Anna klev på :) och vi fortsatte våran resa mot Arvika! :)
 
 
Väl framme i fina Arvika så åt vi mat på nån resturang, checkade in på hotellet  och gick till mot ica... fast hittade willys först, dom låg brevid varandra men de fattade vi inte , haha xD köpte glass och jaa solen stekte verkligen ute! härligt :) Vi såg Olssons Brygga reklam oxå ;)
 
Drog sen mot olssons brygga  och hade några fantastiska roliga timmar där och träffade dom bästa! :) otroligt tacksam för allt! :)
 
 
Sen tillbaka till rummet för lite mat , (hade köpt kycklingsallad på coop, var faktiskt längesen jag åt det, gott ) och sen taggade vi för kvällen! var så taggad o så GLAD!!!!! Minns fortfarande känslan...wooho! :)
 
 
 
HELT HELT OBESKRIVLIG SPELNING <3
Bra ös och så bäst, kan inte beskriva, såå grymma, älskar att höra deras låtar live och se dom live!  man vill bara stanna tiden just då när dom står på scenen och spelar! :)..  Stod ganska lång bak med Anna så bilderna blev väl inte sådär jättebra! men här är iallfall dom bästa bilderna som togs under kvällen på dom bästa killarna.. :). 
Under sista låten gick vi fram nästan längst fram ... 
 
 
I love their music so much...
 
 
 
Beauty comes from within....
orginalbilderna får ingen se.. 
 
Happines! :)
 
 
Grym dag, kväll & natt.. TUSEN TACK ALLA!!! :) <3 
inga ord i världen kan någonsin beskriva hur tacksam jag är! ni är bäst!!!!
 
Morning in Arvika,  :) Hotellfrukost ,mums<3
 
 
 
Mellanlandade i karlstad, okej nu lät de som jag flög...haha men åkte tåg. xD
möttes av ett mulet karlstad, men ack så fint ändå ;)..i löööw karlstad so much! :) 
Åt mat o sådär o sen fotade jag lite :)
 
karlstad buss :) <3
 
sen var jag tvungen och åka från vackra Karlstad :( Hope to see u soon again! :) <3
 
 
aaaw åkte förbi domma sötnosarna på vägen hem, var tvungen o ta bild på dom oxå ;) 
 
Den roliga "lilla backen" .. alltid lika roligt att gå upp för den...
 
 
TUSEN TUSEN TUSEN TACK alla som varit med i Arvika och alla jag träffat. Specciellt tack till Anna! :)
även stort tack till PIER, TOBBE , även Jocke,Fredrik,Marcus, (trummvikarien Martin) Ni var helt aawsome på scenen! helt helt obeskrivligt.. always so best!! :)
 
Arvika är verkligen en så fin stad, besökte arvika för första gången och jättefin, mysig stad. Olssons Brygga låg så magiskt vackert, ett av dom finaste ställerna jag sett någon spela på faktiskt.! älskar ju platser vid vattnet av nån anledning ;) 
 
Arvika 130713 glömmer jag aldrig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0