Happines :) <3

 
 
En månad sen!!! <3 (ja vi låsas att det fortfarande är 7 januari) 
saknar denna kvällen så mycket, den var så roligt, trots att jag var otroligt seg och otroligt trög och inte hittade fom först efter curling inivigningen :(... tur att jag hittade dom sen iallafall ! och jag är så TACKSAM! för att dom är så fantastiska..finns nästan ingen som är så fantastiska som dom är... jag är säker på att om ni oxå har träffat dom  så tycker ni det.och är säker på att om ni träffar dom så kommer ni också tycka dom är fantastiska...:)
 
jag har lyssnat på musik hela dagen idag typ, mest på dom bästa låtarna från dom bästa Pier & Tobias ;) Har också lagat mat, stod och funderade på vad jag skulle laga och tänkte vad ska jag laga? så dök en röst upp i hvuudet "vad ska vi sjunga?!" hahaha memories i will never forget ;)
 
ska blogga om jul & nyår och sen ska jag blogga om hela 2012 också :) imorgon eller i veckan , tänkte bara säga att jag inte glömt det... 
 
Nu har det gått 1 vecka av detta året, 51 veckor kvar....är så rädd att detta året inte ska bli lika bra som förra.men samtidigt så tror jag att det kommer bli bra, eller bättre???? men rädslan finns ändå där...tänker egentligen så varje år. men helt ärligt så har ju varje år sina bra och dåliga dagar. fast visst finns det år som varit bättre och vissa sämre... de är klart!  2012 var iallfall ett toppen år kan jag säga <3
 
Ska in i drömmarnas värld och sova nu iallfall , godnatt! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0