Uport festivalen 130802 - 130803 <3

Förra helgen var så rolig! :) 
Therese kom till mig på torsdagen och vi gick på stan  hämtade ut festivalbanden, åt pizza, satt vid sjön och såg en film hemma på kvällen med mera. :)
 
 
 
 
fredagen taggade vi för att se DARIN! tog bussen ner vid 18.15..jag vet vi är lata .vi kunde gått. ;) så för att komma dit ungefär 1 timme för han spelade så fick vi rätt bra plats. längst fram på sidan!
ASGRYM konsert, längre scen är på Liseberg, så de var NAJS! och aa shiit jag kan inte riktigt beskriva känslan av att han spelar i min egen hemstad., en dröm jag haft sen 2005 ungefär! .. träffade han tyvärr inte och vi försökte inte ens. kändes rätt omöjligt eftersom dom körde in bussar/bilar bakom området bakom scenen o så så ... :( Ena körkillen Johnel vinkade till mig, hehe .. har inte alls kommenterat alla hans iblder på instagram typ. haha xD Och Jocke kände självklart igen oss :) Nuddade Darins hand också när han gick ner, hehe.. tog det chill. men hade det varit för några år sen hade jag typ gapat och skrikigt för det.. haha xD Fantastisk kväll och solnedgång.. <3
 
 
 
'
 
Sov länge på lördagen och sen fixade vi oss.. var supervarmt men åskade lite ut.. gick iallfall ner mot stan och väl inne på uport såg vi att de var redan ganska många vid scenen men vi ställde oss ändå och sen var det ungefär en timme till grymma STATE OF DRAMA skulle spela! ååh jag älskar verkligen introt och ´hela konserten! <3 så grymma, kan inte förklara... vi hoppade, sjöng och skrek  lite grann;) Fotade & filmade också :) framåt mitten av konserten ungefär så hamnade vi längst fram! :) <3  Nästan nästan nästan i mitten! :)
 
 
 "state of.. " "DRAMA!!"  "state of.. " "DRAMA!!"  "state of.. " "DRAMA!!"
efter spelningen så kände man hur hes rösten var , hehe..fast var nästna värre på fredagen.. drog på signeringen sen och köpte idolkort.. kramades med stefan! :) fantastisk fin kväll även detta.. tog en cider på resturangen ,eller ja köpte ;) såg the sounds sjunga på avstånd..kvällen slutade att jag gick hem med en hamburgare,pommes o dricka i handen upp för alla backar :) gott!
 
TVÅ FANTASTISKA DAGAR i min lilla hemstad.. så tacksam för att  denna festivalen var i stan! varså roligt! och helt underbart väder och finns inget jag kan klaga på .. allt var supersuperbra +++++
väldigt bred artistbokning var det detta året iaf så det passar ju alla. , så kan varmt rekomendera denna festivalen . Tagga Uport 2014! :)
 
TACK THERESE, STATE OF DRAMA , DARIN och
alla andra som gjorde denna helgen till bästa på länge :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0