Saknade minnen <3

Bilder får en att sakna sommaren så himla  mycket, varje år ser så olika ut. varje sommar har sina höjdpunkter  och sin charm, men 2012 var något extra.. saknar den så oroligt mycket...  och längtar som en galning till årets sommar, trotts att jag inte har en aning om hur den kommer bli..  kanske blir den dålig sommar??? nej nu ska vi inte tänka så, den ska bli grymm!!! hoppas på det iaf... :)
 
10 saker jag hoppas att kunna i sommar :  
* bada mycket
*sola mycket
*träffa massa kompisar
* vara vid havet 
Gå på en/flera Broken Door spelningar :)
*besöka Karlstad en gång 
* gå på minst en Rix Fm festival
* Se Darin minst en gång
*Se Arvingarna minst en gång (tradition sen 03) 
*Gå på en/flera Broken Door spelningar :)
 
haha ja jag vet att jag skrivit en sak två gånger ;) hehe.
men kom inte på nått mer...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0