120901 - En dag att minnas! :)

 Jag & Therese gick upp tidigt & började våran resa upp i landet, SJ3000 var lyx! sov några timmar där...eftersom de inte blev så mycket sömn på natten, haha.... väl framme så tog vi ett pendeltåg. sen gick vi runt i gallerian och kollade lite. sen började Pier & Tobias sjunga. lika bäst som alltid! och roligt att det var lite folk där iallfall och kollade. jag fotade ju lite, men samtidigt ville jag ju filma också och samtidigt bara lyssna och klappa händer, svår kombination de där ,haha . men blev några bilder som blev bra iallfall :)
sen stod vi och kollade när dom skrev autografer, vi träffade Tobias lite snabbt, han sa att dom kommer ner snart igen, vi gick ut och runt lite i gallrian sen, smart och gå igenom publikmassan som stod och väntade på sean banan, haha xD .. mycket fortare att gå ute . JA! sen träffade vi dom igen...och dom är så underbara så det går inte att förklara!!! :) <3
 
Örebro bjöd på underbart väder. härligt  när det var så grått väder innan på dagen :( var lite lost i örebro och tog fel buss och allt , men det löste sig, tur vi hade god tid på oss... :) det var så himla gott att äta också efter så många timmar utan mat... 
 
Dagen innehöll många skratt och många underbara minnen som jag vill och kommer minnas resten av livet. längesen jag hade så roligt!!! :)  det läskigaste var ju att fastna i en hiss. alltid varit livrädd för att göra det, tur jag inte var ensam då hade jag fått SÅN PANIK! 
 
TACK Therese, Tobias & Pier för dagen! :) 
Ni är bäst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0