BD <3

 
 
 
27 mars 2010 . jag minns denna dagen som den var igår. minns hur mycket jag frös...
minns hur trött jag var efter ha varit uppe hela natten, ute i minusgrader... Dannys fel. eller nä min & min kompis fel att vi ville träffa honom och så missade vi bussen till centralen och tåget till henne..  
 
men ialfall . att de är 27 november idag betyder att det är  2 år och 8 månader sen jag stod där i kungsträdgården och såg/hörde underbara bästa Broken Door första gången. Tänk om jag hade vetat då hur fantastiska dom är.  är så glad att jag upptäckt det nu. Sommaren & hösten har varit helt galet bäst!  
 
Nu ska jag äta och sen gå på bio Breaking dawn part 2 !! :)
 
slänger in 3 bilder från sunne, en månad sen idag, GALET BRA DAG!!!!! NATT? kanske man ska säga också... ;)

 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0