Yesterday was an awesome day <3

Tvekade massa på att åka till göteborg eftersom det ligger 2h bort, men sen hade jag tänkt klart, man kan ju inte missa denna chansen att träffa dom, de är ju inte alls ofta dom är i sverige & dessutom blev jag mer taggad på att åka när jag hörde en del vänner skulle dit med !:D


Min lilla film från när vi gick med dom till NK där dom skulle shoppa lite. :D vi var typ 50 pers, men alla tog det chill så det var bra.  Träffade John inne på hotellet & när han såg mig så sa han typ "det var längesen vi träffades" fast på engelska då , fattade typ inte vad han sa....dels för min engelska är så dålig och sen var jag för glad att äntligen träffa dom som jag inte gjort på 7 månader. men blev en mysig kram iaf! sen där ute som ni ser i filmen så kramar John mig :), . inte lätt att filma då & när vi gick så bara la nån av dom handen å min axel och sa nått jag fattade typ ingenting och min hjärna kopplade inte just då heller :(  vi kaooaza runt lite på NK , haha asså. måste sett f1 kul ut och det var bra motion också i alla trappor och sånt:p fast mest va det rulltrappor, men haha .nää sen chillade vi lite en bit bort från alla. sen skulle dom dra ut och vi drog ut lite före. sen promenad tillbaka med dom igen, f1 kul. Dom tänkte gå andra hållet dom som jobbade med dom ba "wrong way" .haaha  John/ed (minns inte vem) gick först med oss så bara ropar han på den andre som är flera meter bort ba, såå söta dom är tillsammans! japp! iaf. gav edward mitt brev jag skulle gett dom i september. och sen john när han skulle gå in så gjorde han luft kramar till alla typ asså svårt att förklara men whatever? så när han kom till mig "reeeeeeeal hug" & kramade mig. aaaw söt! och så kramade han Annelie med. sen några minuter efter dom gått in så kom Johanna dit, alla andra drog och jag va med johanna istället.  köpte varm choklad och värmde oss inne på hotellet, f1 mys! sen nån minut innan killarna ska komma ner så går vi ut.. ja såå kan man ju med göra.. iaf killarna kommer och dom som jobbar med dom är värsta jobbiga & ropade på dom. John gick in bussen först & sen edward  "bye Edward" *hug* sa nått om mitt brev jag inte fattade....bra där,.not! men aja.  drog sen til brewhouse när killarna åkt, dom stod ute forfarande , men va typ omöjligt att prata med dom där...sen blev dom inropade och då drog vi därifrån till gothia lite och sen tog jag bussen hem, kändes som 1000 år innan jag kom hem :( var så trött.. när jag kom hem var jag så LYCKLIG & TRÖTT <3

THANKS ALL FOR TODAY!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0