I can't live without music <3

Sitter och lyssnar på musik. som jag nästan alltid gör vid datorn, är så tomt och tyst annars. helt sjukt egentligen hur fort tiden går.... är redan 4 år sen jag åkte hela vägen till Linköping och kollade på Darin när han sjöng några låtar och hade signering.  alltså 4 år de är så galet längesen... men har ju gillat Darin i 8 år , eller mer typ.. kan inte fatta bara 2 små år tills de är 10 år sen jag kollade på idol 2004 och fastnade för Darin..
 
Imorgon är det ju xfactor på tv, tror och hoppas att awa vinner! hon är så grym och vore kul om en tjej vann...förra året i idol var det iofs amanda men tycker att awa förtjänar att vinna, vet inte om jag kommer kolla på xfactor imorgon, kanske, kanske inte... vet inte så mycket om imorgon, men jag tror & hoppas dagen blir bra :)
 
 
ska sova snart. godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0