A trip To Beautiful Karlstad <3


 
Så tänkte jag berätta om min senaste resa till vackra Karlstad för snart 2 veckor sen, men bättre sent än aldrig eller vad säger man?! Jag gick upp tidigt på morgonen , åt frukost och drog iväg med bussen... lyssnade på musik och det började sakta ljusna , kom till Borås där jag skulle åka tåg, tåget var typ en kvart sen... segt..ute var det verkligen SVIIINKALLT! gick inte och vara ute... ialfall åkte tåg till vänersborg, sen buss till mellerud, buss till Åmål. där täffade jag Linda en kort stund, sen var det dags att åka SJ tåg. och mycket konstigt så var tåget faktiskt i tid.. :O 
 
 
Väl framme i fina Karlstad blev det att jag åt på mcdonals och satt på centralen vid en dator för att fördriva tiden, lyssnade också på dom bästa på p4. :) Var verkligen så skönt att vara framme efter över 7 timmars restid (mer än 2 timmars väntetid inräknat) .Sen va det dax att cheka in på vandrarhemmet... och sen dra mot LLA där det skulle vara curling inivning, lyckades precis missa en buss så fick vänta ett tag.. väl där så var jag lite lost...visste inte vart jag skulle och vart man fick sitta osv?! de är inte lätt när man inte vet:( . Ringde till Linda & hon var påväg...Hörde killarna ha soundsheck, jag gick tillslut och satte mig på en plats , invigningen började och dom bästa sjöng BCFW :) sen kom Linda och hennes mamma till min plats... innan invigningen var slut så sjöng killarna Angel och Time for changes också.  Jag åkte sen med Linda & hennes mamma till stan och gick till mitt vandrarhem... sen gick jag till stadshotellet försent, och var sen lite trög och inte fattade vart jag skulle gå inne på hotellet, men hur svårt kan de vara egentligen????! jag är så extremt trög... hittade tillslut rätt när giget i princip var över :'( så synd!!! :( bättre sent än aldrig eller vad säger man?!
 
 
 är såååå GLAD &TACKSAM att kvällen blev så bäst ändå!!! :)
 
 
TUSEN TACK Linda,Pier & Tobias för en fantastisk fredag!!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0