Fredagsmys! :)

Heej alla, haft en av världens bästa helger., tänkte börja  berätta om fredagen :


I fredags åkte jag till Jennifer, väl framme i örebro så mötte hon mig på Centralen, vi tog bussen hem till henne , vi sätter oss vid datorn & kollar FB, DV och massa annat. Sen drar vi iväg till kiosken och köper lite gott. sen hinner vi hem lagom till julkalendern, jag ser på det medans jennifer lagade maten. vi kollade sen på världens sötaste film tillsammans,  förtrollad heter den, så sjukt söt film.  japp jag ska också gifta mig med någon som jag träfar första gången  haha  xD vi kommenterade massa under hela filmen och skrattade,  :) sen när den var slut så plockade vi undan och fixade för att sova, men tror du vi lyckas sova? :p nej vi låg i över en timme och pratade, skrattade, asså de gick verkligen inte och sova..asså allt vi sa då, haha xD asså. ni vill inte ens veta.. :psen lyckades vi iallfall att somna vid 1 =)

skriver om lördag och söndag sen, och såå kommer bilddäääär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0