Åseda 30/7 - 11<3

två veckor sen man var i fina småland...tänkte skriva lite om dagen/kvällen & natten nu! :D

Jag gick uppt tidigt tog bussen vid 9tiden till borås och sen tåg därifrån to växjö.. sen bussen mot Oskarshamn, men hoppade av efter 45 minuter i Åseda där Emmy & hennes mamma väntade på mig , så åkte vi hem till dom med väskorna , åt mat och satt vid datorn lite innan vi åkte tillbaka mot åseda. :) väl där så märkte vi att parken var öppen så vi gick in, var någon form av allsång eller nått, trevligt! men såå dåligt väder så vi var inne i dansbanan istället, efter ett tag så kom Julia,Lina & Cornelia och gjorde oss sällskap, Emmy hängde sin jacka på staketet för att passa platser åt oss .Nej ingenting kul hände vi parken så vi drog mot "stan" haha seriöst 2 mataffärer typ. nä men vi hittade ganska snabbt en danny och dom andra grabbarna på hotellet dom satt och åt mat och vi hade sjukt roligt utanför vårdcentralen haha & efter en stund så bestämde sig jag, julia & Emmy att göra ett besök på hotellet. mycket fint måste jag säga! :D haha .och sen råkade vi hitta en lapp som vi nog egentligen inte skulle hitta, bra där lixom . massa information  typ som stefans mobilnr & vilkethotellrum dom hade på hotellet. och hotellkoden, asså vill inte veta mer.!!! :O Sen kom en fin Jonah & kramades med oss och snackade lite dom skulle äta och berättade att dom skulle ha soundshek sen. såg även alvaro & henrik där som hälsade när dom gick förbi!:D Vi drog ut till dom andra igen och efter en stund så kom Ruben & Fredric, Roliga killar som hade kollat på beck medans dom körde till åseda, hehe lite prat med dom och sen kom en trött Danny ut från hotellet, såg verkligen hur trött han var men han såg oss iaf och gjorde peace-tecken åt oss och log. aw finis! han tog kaffet som jonah ställt på taket och hoppade in i bussen och dom åkte till parken och vi drog med dit. kl var ju ändå typ 8 nu och insläppet var 9. trodde de skulle va massa folk där men näe. vi gick in och de var soundshek, danny satt in the bus först men sen kom han ut och var så söt med sin fina one-pice på scenen. jag var helt inne i cornelias iphone då typ..vi blev utslängda 20.30 .NÖDVÄNDIGT!? när insläppet var 30 min senare men var ju för vi skulle betala men vi hade lika gärna kunnat betala till dom när stod där vid scenen, men näe ialllfall där ute så träffade jag Sakande Annie & Ellen . dom trettio minuterna som vi väntade kändes som typ tio iaf. och våran kassa var segis och öppnade inte för än flera minuter efter den andra så massa hann gå in -.- ifall betalade i en kassa och fick ett band som dom sen hjälpte en att sätta på runt handleden och sen nästa klippte. sen spraang jag hur fort som helst till scenen, haha.  märkte att Emmys jacka var flyttad mot mitten och vi inte längre hade "våran" staketsak . No way att jag skulle stå längre ut så vi fick tränga ihop oss alla 5 på två sånna staketsaker och såklart fick vi plats ändå  för så stora är vi inte .haha! xD tiden gick rätt segt där inne fast ändå på ett sätt fort vi hade kul . vi skrev Danny på våra händer eftersom vi kom på en lösning tillslut eftersom vi hade lite problem på dagen asså jag diggar  dagens bästa kommentar den dagen  "om vi skriver en bokstav på varje hand så får vi 20 händer" .haha de visste jag ju inte att man får dubbelt så många händer då. men ja de var lite kul.iallfall gick och köpte korv med bröd för 15 kr och åt och sen ställde sig vid staketet , och de var sånt tryck redan innan han började. att folk inte kan sluta trycka -.- .Danny var en kvart sen , men när de väl började så glömde jag nästan av hur jobbigt det var, dirty loops är verkligen så bra, älskar när dom sjunger i början på Dannys konsert,  det var bara en gång jag var tvungen att säga till en vakt för de blev för jobbigt men ingenting slår eksjö 09 höll på att gå av där . det var så kul att publiken var på i Åseda & de  gillade Danny  sjukt mycket! var så sjukt kul att se allt en sista gång. nej låter sorligt när jag skriver det så men de är ju sant :( iallfall när han skulle sjunga IYE så sjöng han inte  till jonah utan han kollade ut i publiken men bestämde sig sen för att sjunga till en tjejvakt eller ja tjej och tjej hon va 40-50 kanske? inte alls lika gulligt som till Emmy men såg att damen såg ut som hon fick tårar i ögonen, sött , han charmar typ alla  små som stora. tog inte så många bilder här som i Uddevalla för märkte dom inte blev lika bra för de var ju mörkt o så. jag hoppade & sjöng som alltid. hade så sjukt kul under dom 90 minuterna så de är inte sant. Danny sa han älskar småland och att han har en sommarstuga typ där, fast han ville inte säga var, förstår han. Efter spelningen så dissade vi signeringen först och pratade med Jonah , fin kille han är. Han tyckte inte alls att han sjöng och spelade bra , men vi höll inte med honom alls i den frågan. eller de var ingen fråga men ja ni fattar. Han berättade att Danny brukade ge örfilar på alla typ hela tiden. snutte<3.så valde han godis som Julia hade köpt . och så skulle han gifta sig med Cornelia någon dag. ja de var lite av de som vi pratade om. vill inte dela med mig av allt och lite har jag glömt. Jättejobbigt för dom att dom  var tvunga att åka typ 1-2 på natten för att hinna hem till sthlm tidigt på morgonen annars hade dom bara fått 2-3 timmar sömn ändå och va tvunga att gå upp vid 4-5 ändå och börja åka... efter  vi sagt hejdå till Jonah så ställde vi oss i kön var typ inte alls många framför så vi kom fram jättesnabbt, gött! Lina & Julia var framför mig, danny var helt förvirrad dom typ bara vi ses imorn på Liseberg , han ba va? och dom ba ja de är söndag nu. sötis som inte fattade, och ja så snackade han om vart han köpt celcius. sen så kollade han på mig "hej marika , är de bra?"  samtidigt ger jag han häftet och han vänder sig om och skriver mot scenen istället för boordet han var ju tvungen att stå så då var de lättare mot scenen eftersom bordet var så lågt ,jag svara de är bra, själv? så svarar han de är bra. hör mig själv fråga om bild fast tror inte han hörde för sa de inte så högt, men iallfall han sträckert ut armarna och vill ha en kram. så kramades vi, sen tog vi bilden, han höll handen på min rygg! :) sen bytte vi plats & jag tog kort på Danny & Emmy. sen efteråt så tog jag lite fina bilder på Annie & Ellen med Danny .aw har nog aldrig sett Annie så glad efter hon träffat Danny någon gång! Jag och Emmy drog iväg till the big centrum igen haha nej men vi drog iväg, såg en trött Danny gå ut från turnébussen så vi lät han vara istället även om jag ville prata med han mer. vi väntade på Emmys brors tjej och under tiden såg vi han krama hejdå till grabbarna en random gubbe kom och frågade om vi ville följa med in på hotellet, asså äckel , nej ville vi ju inte... sen iaf kom emmys brors tjej dit & hennes kompisar, vi stod där en stund innan vi alla bestämde oss för att gå, så gick vi med emmys brors tjej till deras hus där var emmys föräldrar, vi satte oss i bilen direkt typ och åkte hem till emmy, jag var supertrött , vi somnade runt 3 halv 4 :)

Såå bra dag, Stort Tack Danny Emmy,Lina,Julia, Cornelia,Annie & ellen, Jonah,Henrik,Aron,Alvaro,Dan, Ruben,& Fredric och stor tack till emmys föräldrar också för att ni ställde upp och körde och lät mig sova där.

                                               BILDBOMB COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER! <3

                                  
                                                      On my way to växjö. :))

                                    
                                                              Regnigt Åseda!

                                    
                                                             Folkets park.

                                   
                                         on our way to the "big" centrum :p

                                  
                                           Mina fina vänner Lina & Emmy! :)
<3


                                              
                                                             jag hehe!

                                                
                                     pappret som vi egentligen inte skulle se :o
                                      
                                   
                                                            Soundshek
<3
                                       
                                  
                                                        Annie & Ellen! :)

                   
                                                          DANNY
<3

                                
                         Glada Lina & Julia , bilden råkade bli röd för jag höll för blixten :p

      
                              Jonah +Henrik + Aron  = Dirty loops = Grymma!
<3
      
                                                          Bästa! <3
            
                                                                <3       
    
                                                  D. Saucedo <3
    
                                                           :)
    
                                     END OF THE AWESOME CONSERT! <3


                   
                                       Talk with fina Jonah! :)

                   
         En trött,sliten & glad Marika med en fin Danny mitt i natten<3

   
                                 Fina Danny & Annie!:)

            
                              Fina Danny & Ellen! :)

           
    Autografen & även denna bilden fick röd  effekt för jag höll fingret för blixten. last picture from the night.

Stor guldstjärna & en puss till dig om du läste allt. :D Kommentera också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0