Winter wonderland <3

Tjaa tjaa ! :)
 
Varit en superbra dag idag , vaknade och fick veta en sjukt kul sak!! :) Tagga fredag <3
Sen har jag träffat mamma, min bror och min faster en stund, vi åt pizza :) gott! 
Sen har jag varit på årets första buggpass på buggkursen, hardwork . det är verkligen jobbigare än vad man tror att Dansa bugg, specciellt när man nästan inte får vila någonting på 75 min, var för många killar där idag , verkligen ovanligt. men tack för att de var för många killar, hellre de än att de typ är 10+ för många tjejer... så man får vila varannan dans. de är inte kul!!!  mår så bra nu och är supertrött. :)
 
igår gick jag till sjön och fotade lite :) fin solnedgång & superkallt!  här är någa bilderna jag tog. :)
 
 
Good Night :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0