Jul & Nyår! :)

Det började med att jag åkte på 6 årskalas den 19e... åt blå marsipantårta ;) Söndagen spenderades några timmar i knalleland för att handla julklappar.
 
 
Sen blev det Julafton, helt underbart med snö på julafton äkta julkänsla! :)
 
 
 
Så var julafton slut, juldagen hände inget specciellt jag sov länge, 26e kom pappa och firade jul (tog inga bilder som jag vill lägga in här)...sen åkte jag med han och mötte upp min barndomsvän i Borås och vi åkte bussen till mig, såg på film! Dagen efter åkte jag tillbaka till min faster :)
 
 
 Sen var det dax att åka in mot Borås igen för att besöka pappa en stund! :)
på kvällen blev det att se en hel timmes program med Darin "tack för musiken" :)
kul , jag såg några kompisar i pubilken också, hade så viljat vara där i våras men kunde inte...
 
 På lördagen skulle jag in och köpa dom sista julkapparna "nyårspresenter" :)
Träffade Camilla då också för sista gången på 2012... 
 
Hahaha , upptäckte någon dag tidigare att jag faktiskt kunde gå in på twitter på min mobil från 2005  xD (fast de går huuuur segt som helst, och man kan inte se bilder :( ) xD 
eller jag har inte haft mobilen så länge pappa har haft den och så men den är från 2005 iaf , hahah. antikrundan snart..nej men iaf den funkar att ringa med o skicka sms o facebook xD de är viktigast...
 
söndagen gick åt att packa, för att sen åka till mamma, satt vid facebook hela vägen typ.. när vi nästan var framme så fick jag ett meddelande på facebook som gjorde mig så glad!!! :) och precis nån minut senare när vi kom till vårat hus så försvann internet i mobilen :( segt och det funkade inte på hela kvällen sen.... 
 
Året sista dag Nyårsafton spenderades hos mammas kompis, det var trevligt, god mat och god dricka! hehe :) Vin, öl och cider är supergott!! !timmarna gick hur fort som helst och eftersom internet hade viljat börja funka igen så fort vi kom någon mil från vårat hus så kollade jag facebook ganska mycket och skickade sms..haha gick bra och skriva i början iaf, hahaha xD skickade iväg några gott nytt år sms.. och skrev status på facebook! :) jag fotade några söta bilder på deras katt, men vet inte om jag får lägga in så gör inte det ... 
 
haha fail bild xD det regnade så var inte så kul att vara ute och kolla på raketerna .. men vi stod ändå ute kanske 5 minuter och skååålade :) haha xD drog in sen och stannade en stund innan vi åkte hem.... nyårsdagen var jag SÅÅÅÅÅ TRÖTT!! men vi åkte ändå till mammas killes föräldrar i falkenberg och hade det trevligt åt SUPERGOD MAT!! och såg på tv, öppnade julklappar (nyårspresenter eller vad man nu vill säga ) tog inga bilder här ... :( Mormor var med också :) den andra januari gjorde jag inget speccielllt...
 
Söt Ekorre i trådgården , lite suddig bara :)
 
 Love yoouuuu! 
 
 
 i torsdags så besökte vi gekås för första gången i år! och detta var en del av det jag köpte :)
 
Julklappar av mamma, mormor och mammas killes föräldrar :)
 
sen blev det en resa till Grekland med sune och hans familj på Bio Capitol i varberg !! superrolig och bra film! :) se den!!!! 
 
Hittade en planch i en 10år gammal okejtidning , rev genast ut och tog med mig hem från mamma, haha, nu är delen som jag inte suddat ut uppe på min vägg  hemma ;)
 
allt detta och mycket mycket mer har hänt i mitt liv dom 2 senaste veckorna :) har varit två underbara fantastiska veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0