I MISS THE SUMMER! :( <3 3

Saknar sommaren så otroligt mycket.. specciellt denna sommaren som var...
det var några rix fm festivaler jag var på & fotade,lyssnade på fantastisk musik & umgicks med vänner. Var väl egentligen inte meningen att jag skulle åka på så många rix fm festivaler, hela 9 stycken blev det... så  det blev ju en hel del bilder under alla resor, några mer bättre än andra ;)
 
Har alltid drömt att få fota backstage, får nog fortsätta att drömma.. har ingen system kamera utan en vanlig digitalkamera...  :( 
 
Bildbomb med bilder från sommarens Rix FM festivaler :)
 
 <3
Bästa Rix Fm festivalen : LÄTT Kalmar! För allt var bäst där!!!
Bästa väder : Helsingborg, så otroligt fint väder och stekhet väder hela dagen
Staden där jag fick bäst bilder i : Kalmar ,sjukt nöjd med bilderna därifrån :)
Bästa soundcheck : såg inte soundcheck i alla städer, men typ jönköping & Eskilstuna.
Bäst på scenen : Broken Door & Darin
Bästa Allsången :  När Loreen sjöng Euphoria i stockholm 
Bästa dagen : Kalmar! men Växjö & Eskilstuna kommer tätt efter... + kristianstad va oxå bra sjukt bra! :)
Bästa minnet : När jag,therese  och emma stod och pratade med Pier & Tobias på efterfesten i kalmar:)
Bästa överraskningen : att Danny körde sin nya låt all in my head i gbg :) och att Robin Stjernberg kom till hotellet vi bodde på i malmö (aa vi bodde på samma som artisterna)
Bästa nya låten jag hörde live : Broken Door - I miss u <3
  Bästa hotellfrukosten: säger scandic malmen i sthlm ;)
Bästa scenen : kalmar, malmö , gbg , eskilstuna, typ.. menar då hur hög scenen är och hur nära man står osv...
Bästa giget på lilla scenen : Broken Door i eskilstuna :) på dom andra så hördes de från stora scenen så mycket.. iofs Broken Door i kristianstad var med sjukt bra! ;)
Bäst på att dansa : Darin, Danny & Alvaro! 
Bästa publiken : Kalmar!!! <3
 
 
<3 
Största publiken : stockholm, göteborg eller helsingborg... 
 Störst besvikelse : När jag inte fick träffa Darin i kristianstad & samtidigt när jag inte fick träffa någon artist i Helsingborg + att jag missade lite av rix fm i helsingborg.....
största festivalen : göteborg kalaset?! eller helsingborg festivalen , var så galet galet sjukt mycket folk där!  
Största hotellrummet : hmm malmö ,såå stort...
 Största chocken : när jag inte hittade min jacka på efterfesten i kalmar, hade lagt den på en stol..smart typ. så fail. tur jag hittade den. :)
  Jobbigaste resan : lätt resan till sthlm, nattbuss kl 3 på natten med jennifer , samt resan hem efter kristianstad...
Längsta köandet vid scenen : Kalmar! var där vid 9 på morgonen.
 Sämsta frukosten: åt jag i kristianstad , inte bra...
Det jobbigaste : att några jobbiga killar som va backstage ställde sig framför mig i sthlm så jag typ inte såg nått i stockholm -.- fett störande...
 Den regningaste dagen : kalmar i think ?!. regnskurar is not okay men bättre än ihållande regn.
 
<3
Dem mest saknade på scenen : Broken Door i Malmö & Gbg, och Alvaro i Malmö :(
Det mest spontanaste : att vi mötte Danny på stan i Jönköping :)
Mest ös :  När Danny sjöng All in my head i göteborg!!! & När Panetoz sjöng Dansa pausa i kalmar!
Det mest onödigaste : att vara i sthlm kl 6 på morgonen , hahaha aldrig så tidigt igen...
Mest kaos : När alla skulle till stan från A6 och skulle trängas på en buss, & inte fattade att vi redan var för många , fick seriöst panik!!!!!!! 
 Den jag träffade mest av artisterna  :  Robin stjernberg tror jag? träffade han nästan i varje stad jag var på, hehe..  
  Den mest varmaste dagen : utan tvekan helsingborg...Het dag<3
 Det mest galnaste : kaaaoset efter rix fm i jönköping när alla typ skulle kolla in backstage....
Mest konstigast : Att dörren gick i baklås på vandrarhemmet i kristianstad & min kamera låg där inne ,  to bad , tur att vi fick upp låset sen , och konstigt är de också att de är insläpp till scenen i gbg .WTF?!
Den dagen jag saknar mest :  Utan tvekan KALMAR!!! <3
 
 
  Roligaste Artisten att träffa : Lätt Broken Door , alltid så sjukt trevliga!!!!!!! :)
Det roligaste : jaa som sagt efterfesten i kalmar!! <3
Högsta åldersgränsen på efterfesten :  malmö tror jag.. vadå 25?! har iofs inte kollat i alla städer...
Det pinsamaste : när dom från Sons of midnight pratade engelska med mig och jag fattade inte :(
Den som jag viljat sett länge men inte sett förut : Norlie & Kkv :)
Nya artister jag såg under festivalen som jag inte sett förut : Olly murs, Frida admunsen , sons of midnight , Ivi adamou , james morrinson , linda henriksson mfl:)
Lättaste staden att hitta scenen i : Kristianstad typ, eller malmö..kalmar + växjö va oxå lätt :)
.Finaste staden : Helsingborg precis vid havet , men kalmar & växjö är också fint ! i love småland! 
 
 
Så mycket minnen! Saknar allt verkligen, saknar allt så mycket, speciellt dagen/kvällen i kalmar! Bäst! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0