7e mars. ;D



discohiss<3


flummbilder tagna mitt inatten , förutom dom 2 till höger som jag tog på dagen :p

Somnade tillslut halv 2 på natten o sov till 7.20 då mobilen ringde, f1 chill att kolla på vakna med the voice i sängen<3

Stillbild från myy video<3
skulle egentligen varit där utanför och träffat honom, men orkade inte för de va så tidigt och ja var sjukt förkyld o allt :(, men lixom 9 min med tbanan o gå 800 meter..,

amazing väder. <3

fixade oss sen. och drog ner till frukostlobbyn, åt god frukost.när vi suttit en stund så helt random så satte sig björn gustafsson 2 bord bort, haha asså kul att jag mötte han 2 gånger när han va påväg till sitt bord när jag skulle ta frukost och jag vågade inte säga hej xD haha. o kameran va på rummet, och mobilkameran suger, och näää känns lite ofint att störa när han ska äta frukost också. men haha kul, iaf vi drog upp o hämtade kameran & ut i det fina vädret efter jag ätit upp mina goda pannkakor:) sen packa osv, chekade ut. sa hejdå till simona på centralen o låste i min min väska i ett skåp..60 kr!!? asså f1 dyrt...men orka släpa runt på den....

Lite söder bilder. ;)








Sista bilden från denna resan. kul att gå runt o fota lite på söder, timmarna gick betydligt fortare att vänta än om jag skulle suttit själv på centralen, åkte segaste tåååget ever hem och trodde aldrig att jag skulle vara hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0