nattinlägg! 11/2 :D

Tjaatjaa mitt i natten , är de bra med er alla? jag sitter hos bästa Jennifer, vi har haft massa kul..skrattat, lyssnat på hur Danny kmr låta om typ 30 år, haha orkar inte hur fint de lät xD hittat nya bilder på Danny, ätit pizza,  sett Qx galan, redigerat bilder. och massa mer. #lovethatlive.
Tagga inför mello nu då bara 2 weeks left. wooho. :)
fick ett trevligt mejl också igår, känns som en vecka som kommer mycket snart kommer bli helt amazing<3 woopwoop tagga på de med...
StcheeekarN , nää du gör inte alls massa personer avis just nu.:p fast han är så himla
värd att va där också, vila upp sig inför mello.
(bild från instagram)


#FINASTEVER! lite smågammal bild från förra året i think, but so beutiful.
jag är så glad, så stolt, över hur bra han är.<3
ska dejta kudden nu och drömma massa bra drömmar, puss&kraaam

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: märkte det. skönt att höra, jodå allt bra med mig :)

2012-02-11 @ 10:14:28
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0